Steamroller Appreciation

Mulla tuli paino liikaa käsille 110mm stemmin ja riserin kanssa. Setbacktolpalla homma korjaantui. 59 runko ja klossit aikalailla keskellä kengissä oli lähtökohtana. nyt tuntuu kaikki hyvältä.

2 Likes

Mullaki peppu aina tahto taaksepäin kun ajo suoralla tolpalla, nyt setbackilla tuntuu et fitti vaan loksahti kohdilleen.

Tracklocross meinings:

16 Likes

Voi hyvin olla ”liian pieni vaikkei tunnu siltä”, koska kyllä pieneenkin runkoon voi bikefitin saada kohdilleen.

Mut ei tuo esimerkki ollenkaan pahimmasta päästä ole. Ennemmin ”vähän pieni” kuin ihan liian.

tätä on väliin putoaminen parhaimmillaan

sebu on 60

Spaceria on ja se on hyvä se. Voishan tota vähän sahata jos jaksais. Hyväpä se on noinkin. Tolpan vois vaihtaa.

9 Likes


Ajattelin ajaa talvella tällä. Ehkäpä myös kesällä.

20 Likes

7 Likes

Piti maalata väärän värinen etuhaarukka mutta tuli maalattua koko pyörä. Foorumilta runkosetti ja pilaaminen kilikolimaalilla. Uupuu mm tulppia ja jarruja. Keskiö ei taidoillani/työkaluillani auennut, mutta keväällä viimeistään Pyöräpajalle.

15 Likes

Raju.

Vähän tuollainen ”oisko varastettu” maaliduuni.

1 Like

ei noin voi tehdä voiko noin tehdä

2 Likes

tarujen bullmoose-sarvinen.

silmääkään lepakoimatta vastaan että kyllä

Just eilen mietin et millanen ois mun unelma kaupunkifillari ja totesin et yks kriteeri ois et se ois ihan surkeesti maalattu ja pinkki, jotta ulkomuoto kiinnostais mahdollisimman vähän varkaita.

2 Likes

Hyvin naamioitu👍Mutta siltihän se on rolleri😉

[2022]

BANANA CANDY YELLOW

heck.

image

banana>kusi

1 Like

Olin tyytyväinen kuullessani tästä mahdollisuudesta omistaa toinenkin keltainen rolleri ilman kahta kusirolleria.

3 Likes

Otetaas kuva kanssa

5 Likes

Kaikkea sitä saakin lukea :open_mouth:

3 Likes

Onks näissä uudemmissa rollereissa edelleen tarrat sitä hilseilevää höttöä?

Also huomaan olevani tilanteessa missä harkitsen JÄLLEEN 56 rolleria, tällä kertaa tosin siitä syystä että olis lyhkäsempi wheelbase ni helpompi nakata auton perään