Steamroller Appreciation

Ohessa oma Surlyni kevään ensimmäiseltä ajelulta. Jotenkin tuolla tulee vain ajeltua ennemmin kuin sitä puunaa tai tuunaa, vaikka moni asia varmasti silmään sattuukin. Tarratkin näyttävät varisevan matkalle, mutta eipä noita ajaessa huomaa.

4 Likes

Pitää sanoa että tästä väristä minä tykkään. Näyttäisi toimivan hyvin myös kirkkailla osilla.

En tiedä meenkö oikeasti retkeilemään rollerilla kun on useampi retkipyörä, mutta piti mallailla silti :stuck_out_tongue:

10 Likes

Ikävä homma ku maailmasta on loppunu 53-kokoset rollerit. Ostasin heti jos sais.

3 Likes

Sama. Tai Mash mutta nekin on loppu.

Mash Steelejä on kuulemma tulossa satsi lisää.

Kaiketi kesäkuussa :tipping_hand_man:

Kesäkuu on jo ens kuussa.

Älä kuuntele mitään mash steel ehdotteluja. Rolleri alle vaan

2 Likes

Täytyy nyt 140 km seitinohuen kokemuksen perusteella sanoa, että on tuo rolleri ihan kiva pyörä. Ehkäpä se kaipaisi vielä riser-tankoa nykyisen suoran tangon tilalle.

täten jätän tähän julkiset dibsit keltaiseen pissarolleriin eli kunniakoodin mukaan seuraavan on mentävä mulle

ts. jos näät jossain ni varaa se ja laita pm mulle

tehkää hyvin

kiitos

Nyt on diippiä kelaa

1 Like

Peepee poopoo

2 Likes

luukkunuunu osti polkupyörän halvalla ja lataa perään hämmennysproosaa menemään, jotta tahtoisikin toisen värisen tai jotain (ei saa tolkkua) eikä siksi uutta halpaostostaan omaan-käyttöön-ota.

yllättyneet värikuvin ynnä -giffein:

2 Likes

Tämä on kyllä yks parhaista jollei paras, miun silmään ainakin! Faffen 2001 ruskea quill rolleri

En tiiä mutta ehkä löysin just pedalista yhen mustan 53:n. Ainaki maksoin niille 599e.

3 Likes

Tällä on tullut ajeltua viime aikoina:

5 Likes

Minkä kokoiset jantterit ajelee 53 rollereilla?

Tuossa yllä 53 roller, kuski n. 176 cm ja inseam muistaakseni 81 cm.

1 Like

Tattis vastauksesta.

Mietin vaan että menisikö 178cm/82cm mittaiselle vielä 53 rolleri vai pitäisikö olla 56.