Steamroller Appreciation

Rollerikesä 2023 olis toiveissa. Pääsiskö 53 kokeilemaan jossain päin (itä-)Helsinkiä? 171 korkea olen joten olen aina kokojen välimaastossa. Kokemuksia/ajatuksia kellään?

Lisäksi: meneeköhän 43-622 Winter Marat millään Rolleriin?

Meikällä oli aika väliimaastossa kans, mutta päätin isompaan(53) päätyä. Aina välillä tulee mietittyä, että pienemmällä rungolla ois saanu satulaa ylemmäs ja siten seksysti tolppaa esiin ja vihasempaa asentoo. Mutta lopulta tullut tulokseen, että ympärivuotiseen arkiajoon sopii paremmin ei niin vihanen ja vihasemman voi pistää erikseen vaikka sunnuntaipyöräksi. Itellä just 171 pituutta ja inseam oli aika savolaisia mittoja.

1 Like

Onko 165 cmsenä mitään järkeä hankkia Rolleria? Silleen kiinnostais mutta oliko se nyt 535 efektiivinen vaaka on kyllä aika rajoilla itelle mutta 49 kuulostaa kyllä aika pieneltä

Taloudessa yksi samanmittainen ajelee 49 rollerilla ties kuinka monetta vuotta tyytyväisenä. Ei kannata ainakaan kokeilematta luovuttaa.

1 Like

Aina kannattaa hankkia Rolleri.

1 Like

Tuolta löytyisi: Suuri koeajo-topic (tarjotaan / etsitään) / The great test drive - topic - #6 by Lammy

1 Like

helpommin sanottu ku tehty

1 Like

Puotilassa on suoratankofiksi lukkopolkimilla koossa 53 koeajettavissa.
Pistä YV niin sovitaan tarkemmin.

1 Like

Olkoon tää hyvä tekosyy taas vaihteeksi fiilistellä tätä väriä :face_with_hand_over_mouth:

10 Likes

^dat ohjainlaakeri, stemmi, spacerkombo <3

1 Like



Kattottaas ny vähäse tätäkii, on palvellu moitteettomasti…Ja myönnänmähän sen😛 Oon ylpeä mun rollerista👍

31 Likes

Tää on kans kyllä älyttömän tyylikäs väri👌🏼 Ja noi camo -gripit sopii törkeen hyvin🤙🏼

1 Like

tää on kyl yks riettaimmista ja parhaista. en edes oikeastaan tiedä miksi tuosta tulee aina niin härski vaikutelma mutta niin vaan on :person_shrugging: :salut:

2 Likes

Toi punanen on kyl hyvän räväkkä. Sopii hiton hyvin noiden kiekkojen kaa

1 Like

Pari tuntia väärinpyöräilyä. Bestest.

8 Likes


Seitsemäs talvi rollerin selässä, runko vaan vaihtunut täs välissä kokoa pienempään.

13 Likes

Tämmöinen sattu tulee vastaan, kun selailin jotain osia netistä.

1 Like

Damn, pitäisikö ostaa nyt kaiken varalta yksi varastoon.

3 Likes

Mietin samaa…

Täähän on järisyttävä case jos pitää paikkansa. Vähän ihmeellinen veto se mun mielestä olis lakkauttaa Rolleri kun kerta kauppa käy, ehkä joku Cross-Check ois todennäköisempi poistuja jos pitäs tiivistää valikoimaa.

1 Like