Spotify

Onks täällä Spotifyn käyttäjiä? Ekille ainakin eilen suosittelin hankkimista.

anyways, hyvää(kin) musiikkia jengi tuntuu diggaavan joten jos Spotify löytyy niin tein avoimen soittolistan alun jonne jengi voi listan jatkoksi tyrkätä biisejä/artisteja jotka koette tutustumisen arvoiseksi. Tai muuten vaan killeriträkkejä. Tuolla jo olevista biiseistä voi vähän arvioida minkätyylinen kama uppoaa meikäläiseen, kuuntelen tuota listaa duunissa kun muuten tulee kuunneltua aika yksipuolisesti tiettyjä suosikkiplattoja. Toivottavasti tuota kautta löydän jotain uutta matskua, ja ehkä joku muukin.

niin ja olisi kiva jos vähän aina katsoisi edellistä/edellisiä biisejä niin että listasta rakentuisi semmoinen soljuva ja jotenkin loogisesti rakentuva kuuntelukokemus.

Ja jos jollain on innostusta Youkeboxiin, niin voin heittää kutsuja. Semi-ot, sori.

spotify on todella jees, yks lempisovelluksistani.
meikällä invitet ilmaiseen tiliin loppu, sry.

mä kyl arvasin että ChainThugilla on hyvä maku, mutta että näin hyvä!

Voi kyynel, ei ole vielä Spotify kehissä. Pitäiskö täällä nyt ruinaa invitee näin julkisesti?!?

Samoin, itselle kelpaisi myös mielellään invite Spotifyihin.

Mulla on tunnari, mut en käytä. Ei oo mun softa. Ihan turha!

mattti - 2 days ago » mä kyl arvasin että ChainThugilla on hyvä maku, mutta että näin hyvä!
kiitos kiitos. Pistin soittolistalle lisää räppii, räimettä ja räminää, toivottavasti maistuu.

Vihdoin Spotify kehissä. ChainThugin playlist toimii varsin mainiosti.

http://spotify.rejected.se saa aika hyvin invitei, jos ei kutsua vielä ole. Oon muutamalle kaverille sieltä kautta saanut, oisko 4kpl tms.

Oh, ja sieltähän tuli kutsu?! Mahtavaa, kiitti vinkistä.

Kannattaa huomata tuossa rejected.se:n käytössä, että kutsu sidotaan IP-osoitteeseen. Näin ollen samasta IP-osoitteesta ei voi tehdä kuin yhden kutsupyynnön.
No kohta ne loppuu tuoltakin, enää alle 100 jäljellä. Päivällä oli vielä yli 600.

ok, tein ekan playlistini: tnts’ indie rock boner

heiiii, playlistin idea on olla niinku mixteippi eikä niin että siellä on vaan eri bändien albumit yhdessä pitkässä putkessa…

Nyyh, mä haluisin päästä näkemään tnts:n indie-emoilut.

Hei, asiasta tiiliseinään: Jos innostaa, niin mä voisin pistää pystyyn youkebox-kanavan yksivaihteelle. Eli youtube+tsätti = häiriköintiä musavalinnoilla ja keskustelemalla teräs- ja lelumiinirunkojen hyödyistä/haitoista.

jussi - 11:24, 17.2.2009 » heiiii, playlistin idea on olla niinku mixteippi eikä niin että siellä on vaan eri bändien albumit yhdessä pitkässä putkessa....
Shufflee vaan päälle, ni hyvä tulee. seuraava olkoon sit rajattu 15 biisiin teemalla "T/N/T/S '77"

Teen nyt äkkiä toi uus lista, tää emoilu yhdistettynä Pizza Hut lounaaseen unettaa pahasti.

Mulla oli joskus tapana käyttää sellasia lökäpöksyjä ja raahata himaan yhtä mittaa niitä vinyylilevyjä. Jotain tätä kamaa.

ok Tässä se lupailemani seiskaseiska-kasiviis -lista.

Hyviä paloja Jussin lökäpöksy-mixtapella.