Speksailuongelmaiset - tukikerho

jos ois 75000% niin ei ois enää huolta huomisesta eikä mitään väliä.

^^^ ei purppuraa. Ajaton hopea, joka on mun silmään enempi harmaa.

vasaraasialainen - 5:09, 16.9.2016 » On se difference. Olisit ostanut.
ritchey c260 6deg 130mm vs zipp sc 17deg 120mm reach ero 8mm

No, ei kauhea difference. Myönnetään. (Ja Zipp on parempi.)

Tossa C260:ssa kannattaa ottaa huomioon se asennussähellys verrattuna normistemmiin. Riippunee tangosta, mutta joitain tankoja kuulemma suht vaikea saada asennettua ainakaan naarmuttamatta tai tankonauhoja avaamatta.

joo, ja onhan mulla jo 120mm c260 jo kuitenki
hyvin pelittää riserin kanssa :slight_smile:

Uomo - 14:36, 16.9.2016 » Tossa C260:ssa kannattaa ottaa huomioon se asennussähellys verrattuna normistemmiin. Riippunee tangosta, mutta joitain tankoja kuulemma suht vaikea saada asennettua ainakaan naarmuttamatta tai tankonauhoja avaamatta.
Tankonauhat joutuu kieputtelee vähän auki, mut jopa joka suuntaan mutkailevat evomax ja evo curve meni ilman naarmuja, joten luulisin about kaikkien mutkien asentuvan tuohon. Vähän lisävaivaa tai ei, hyvä temmi enivei.

Ei fak ja hyödyt on mitkä? Ite ritchey-dawg vaikuttaa liian tyytyväiseltä itteensä ja viiksinsä, en ostais.

etuna on se et noi on usein alessa ku jengi vierastaa

-kevyt (100mm ~100g)
-jäykkä
-ei thomson
-kivannäkönen
-ritsin tomin viikset

väärä toba, mut onhan se esteettisesti komein ja päras
hyvin brändätyt viikset ja
jäykkä 42 leveellä dropilla varmasti

e. makko ehti eka
ee. tunti sitten

Topicissa liikaa aiheen vierestä-sepustusta, joten tulin vain kertomaan, että voin ihan hyvin.

manuelkala - 5:05, 16.9.2016 » huh meinasin jo ostaa ritchey wcs c260 130mm 6deg hikikarpaloita otsalla, ostohousut jalas, sormet BIN napilla onneks en ostanu en aio ostaa en tarvii koska 120 v 130, what is the difference really
vasaraasialainen - 5:09, 16.9.2016 » On se difference. Olisit ostanut.
NO OSTIN SIT KUITENKI JA NYT KAUHEE OSTOKRAPULA

Tekis mieli sanoa/kysyä tuosta kampikokoelmasta jotain, mutta on niin mykistävä, että olen hiljaa?

Olispa speksattavaa.

Pikkasen on tullut mietittyä sitä aventon diamondia, kokonaisuuskustannus sais olla alle tonnin koska olen pihi äijä. Vallerox on pommittanut mua tiedoilla sun muista osista mut kun vallinanvaikeus on iskenyt niin pahasti et tarttis lomaa :S En ees vittu tiie mitä osia tartten saadakses runko ajokuntoon :smiley:

manuelkala - 16:07, 19.9.2016 »
manuelkala - 5:05, 16.9.2016 » huh meinasin jo ostaa ritchey wcs c260 130mm 6deg hikikarpaloita otsalla, ostohousut jalas, sormet BIN napilla onneks en ostanu en aio ostaa en tarvii koska 120 v 130, what is the difference really
vasaraasialainen - 5:09, 16.9.2016 » On se difference. Olisit ostanut.
NO OSTIN SIT KUITENKI JA NYT KAUHEE OSTOKRAPULA
Hyvä kala! Maailman paras fisu!

Ei varmaa tarvii hirveest miettii et mitä keskiöö ja naabelii laittaa ku jollai kammil aina tulee hyvä linja.

Ite käytän samanlaisia läpinäkyviä muovilaatikoita varmaan.

TBU - 18:46, 19.9.2016 » Olispa speksattavaa.
Olis ehdotus

o.O
O.o
O.O

TBU - 18:46, 19.9.2016 » Olispa speksattavaa.
Tämä. Hetkellisesti oon sitä mietä et pyöräkalusto on nyt kunnossa.