Speksailuongelmaiset - tukikerho

ununu - 23:17, 23.10.2015 » oispa kiva tulla huomenna viettää vähän ihmisen parasta aikaa pelagon myyjäisiin
mitäs täällä on tarjolla? noh meen varmaa tsekkaa ite eniveis

en koe enää tarvetta omistaa canon deil and remain galadriel

kiitos kerho

aikuisuus saa tulla

tmar - 10:11, 24.10.2015 » saispa kaiken kivijalasta
Saispa ees jotain kivijalasta.

Vois kyl speksaa, mut ongelmana on se et en tiedä mitä.

Meil tais olla sitä varten kyl se uskottelu ja tarpeidenluomistopsu.

eiku mä otin sen pois, vastuullinen netinkäyttö jne

Erik - 14:53, 28.1.2016 » Oliko täällä ostohalujen luomistopsu? Tai joku tukikerho? Pitkästä aikaa tekis mieli speksuttaa. Esim. alukaturata, uusia laukkuja ja osasia Unitiin, paksurenkainen moderni all terrain -maantiepyörä käsintehdystä teräksestä, arkipyörä vaihteilla ja etutarakalla.
Niin eli apua.
FF - 0:38, 26.11.2014 » vuokrat sun muut kulut tulee maksettua. en ole vielä henkilökohtaisessa konkurssissa eli valoa toistaiseksi näkyvissä. välillä tulee tehtyä enempi ostoksia ja sit pitää kattoa josko jostain voisi luopuakin. sigussa aiheesta enemmän.
Hommat pysyny samana paitsi sigu

meinasin ostaa lasien huurtumisenestoainetta. lopulta ostoskorissa oli legwarmersseista jarrulevyspacereihin ja ties mitä kaikkea siltä väliltä. vähän tommosia puolen vuoden aikana patoutuneita tarpeita tai mitälie.

rahahuolet ohi :slight_smile:

11 rivii lottoo vetämässä, joista 8 tuplauksella koska projektit

Oon vähä ruvennu epäilee et toi lotto ei sit kumminkaa olis nii hyvä tulonlähde ku yleensä annetaa ymmärtää. Omat kokemukset on et ei oo kyl ikinä tullu sitä ns. päävoittoo. Oon suoraan sanoen aika yllättyny ja ehkä vähä pettynykki. Kaikki kortit tapissa ja tili miinuksel joten tulis kyl tarpeeseen ne luvatut miljoonat.

Minkälaisii kokemuksii jengil lotosta?

oon voittanu jokaisesta järjestämästäni

joka viikko

ens lauantaina kun napsahtaa 7x niin tarjoan vaihtajat koko foorumille

mulle sit di2

voitin mut nalle kavals mun 10e eli lähtöpistees ollaa taas

erityisesti harmittaa, että asuntolaina on ainoo mitä ei viety

ununu - 11:58, 3.2.2016 » rahahuolet ohi :) 11 rivii lottoo vetämässä, joista 8 tuplauksella koska projektit
kohtalo siirsi päävoittoani tälle viikolle, nyt on taas kybäeurol vetämässä. en tuplannu koska se olikin joku kusetusjuttu joka vaatii oman pallonsa osuu samalle riville. kuka ois uskonu.

draaman nousukaari ollu valtava kun kuponki hukassa jo etukäteen.

ununu - 12:55, 3.2.2016 » ens lauantaina kun napsahtaa 7x niin tarjoan vaihtajat koko foorumille
tarjous voimassa, mut asbi saa sit paskasen nexus seiskan. purettuna ja postiluukusta eteisen valkoselle perintöangoravillamatolle toimitettuna.

Sitkeä ja määrätietoinen työni on tuottanut tulosta. Tavaravirran pääasiallinen suunta on nyt ulos varastosta. Visalla enää 1000 e. Helpottuneempi olokin.

tori.fi kilpapyöräkategorian eka sivu täynnä pelkästää omia tuotteita

VOIVITU

RTZ - 18:55, 26.4.2015 » "Omaan käyttöön vaan, omaan käyttöön." ;)

mul oli hirvee speksailuongelma mistä (ja mitkä) nätit kirkkaat kammet mut sit seki ratkes. enää eio speksailuongelmia ainakaa just nyt. :slight_smile: