Soratielenkit (HKI)

kiitos!


kyllähän tuo nyt maantielenkkiä paljon hauskempaa on.

Kirotut flätit. Ens kerralla huolellisemmin.

Kiitokset myös täältä. Mukava lenkki.

Erityiskiitos reittivalinnasta vetäjälle!

Jos jollakulla oli träkkeri päällä niin linkki kiinnostaa. Vetäjä veti erinomaisen hyvin, kiitos.

…millasia pätkiä & millasilla keskareilla väki on oikein vedellyt jos ihan vaihteita ja startrek-pukuja on tarvittu?

#nukuinpommiin

Jätetään keskareista keskusteleminen johonkin muualle. Reitti oli ihan semmonen pitkäkoski - haltiala -pohjainen ja ilman startrekpukuakin pärjäsi.

Mukavaa oli, mennään toistekin.

vauhtia oli sen verran et 38mm takarengasta oli mukava pyörittää 43x19. Hyvä reitti ja vauhti, kiitos vetäjälle!

korostan, että kyseessä oli ns. naljailu. ite olin varannut pitkät housut “aamuksi”, mutta ajakoot ihmiset millä kamppeilla eniten digaavat…

ens kerralla messissä.

Miulla oli Endomondo päällä reitinseurantamielessä. Lupasin jakaa sen kaverille, että hän osaa löytää reitin. Voin jakaa sen jossain vaiheessa täälläkin. Sama reitti ajettiin myös kaks päivää sitten. Nyt valosammalla näki enemmän, mutta yhtä mukavaa oli.

Ens kerralla uusiin maisemiin.

Flätistä ja ketjun katkeamisesta huolimatta oli taas oikein mukava lenkki.

edit. kiitoksia vielä Jyrille työkalun lainaamisesta ja Samulille hyvästä vauhdista.

Tuosta on tosiaan tullut vähä sellanen peruslenkki. Ehkä jotain muuta seuraavaksi. Sen reitti 2000 vois myös taas joskus ajaa, kuten tuola puhuttiin, kun tää talvi nyt on tämmönen.

Reitti 2000 kiinnostaa myös. Tänään oli kivaa, kiitos.

mukavahan se on kattella duunista käsin ku toiset hymyssä suin porukkalenkillä.

saatana

Mites tämän viikon sorailut?

Ajattelin itse käydä ajamassa torstaina joko klo 15 alkaen tai illemmalla.

Torstaina illalla sopii ehkä.

To iltana mukana jos ruumis voi hyvin. Klo 17 jälkeen sopii.

e: jep eli en lähde.

Selvä nakki ja bläkki.

Seuraava soratielenkki seikkailumielellä torstaina klo 20.00 alkaen. Lähtö samasta paikasta, kuin aiemmin eli Lääkärinkadun parkkikselta Urheilukadun päädystä. Tarkoituksena ajella pari tuntia ympäri ämpäri noita sorapolkuja ja oppia vähän mestoja.

Toivottavasti ei ole liian myöhään tai aivan mahottomat kelit.

Klo 20 saattaa onnistua. Olen ajoissa, jos olen tulossa.

20 itse asiassa olisi sopivan myöhään kun alkuillasta muuta hässäkkää. Täytyy kyllä oikeesti kehitellä jostain parempaa valonlähdettä eteen kuin Knogin hipsterivalo.

Jea.