Soratielenkit (HKI)

11 oli mielessä. Mä taidan vielä mennä 46-18-väleillä kun ei tähän hätään kevyempiä rattaita löydy :smiley:

Klo 11 ja parin tunnin pyörittelyt? Ilmottelen vielä illasta, että mitenkä ja pääsenkö. Saatte jonkunlaista kuvaa osallistujista eikä sitten tarttee odotella kädet hikisinä, että tuleeko se Erik myöhässä vai ei.

lääkärinkadun parkkikselta?

11 ja lääkärinkadun parkkipaikka just hyvä.

Sopii!

check

Mukana!

Ei kai näillä lenkeillä irvistellä liikaa urheilutrikoille ja/tai vaihteille?

Ehkä mukana, tosin välit on ihan koomiset 42-22 vissiin analogissa kun luulin talven tulleen :slight_smile:

Hannu - 19:04, 3.1.2014 » Mukana! Ei kai näillä lenkeillä irvistellä liikaa urheilutrikoille ja/tai vaihteille?
Mm threadin aloittaja ajoi viimeksi urheilutrikoissa vaihteilla. Ei kaunista, mutta kivaa :)

Aivan hyvä!

Hannu - 19:04, 3.1.2014 » Mukana! Ei kai näillä lenkeillä irvistellä liikaa urheilutrikoille ja/tai vaihteille?
laita sitten lämmintä niiden trikoiden päälle ettei tule kylmä ku me pyöritetään talviväleillä ja renkailla :-)

mulla ei tähän hätään ole muuta setuppia ku tää:

Aja Makinolla. Tuskinpa tuolla(kaan) lenkillä on lopulta kalustolla väliä. Aina jollakin on muita kevyempi tai raskaampi ajaa eri syistä.

Itse ajattelin laittaa hiihtotrikoot kun pyöräilyspesifiä kampetta ei oo vielä vaivautunut hankkimaan.

Mahdollisesti mukana löysänä miehenä löysällä 2:1 -välityksellä maastosinkulalla.

märällä hiekkatiellä makinossa rohisis eturengas turhan railakkaasti

tmar - 18:19, 3.1.2014 » 11 ja lääkärinkadun parkkipaikka just hyvä.
Mukana - full retard tälläkin kertaa.

Mäkin lähden. Katuratarenkailla ja kesäväleillä.

Myöhästyn. Jos jengi kehtaa venaa sanotaan max. 10 min, niin oon kiitollinen.

Kiitos se oli hauskaa! Parin kuukauden pyöräilytauon takia myös molemmat pohkeet alkoi sopivasti kramppaan valoissa Sörkässä.