soma wolverine "adopts more modern standards"

upgreidauspotentiaali ei ainakaa lopun kesken ku pitää vaihtaa ainoastaan kaikki paitsi renkaat. ja kun sanon kaikki niin tarkotan myös nimimerkkii koska oot ostanu ns bikes merkkisen polkupyörän.

Noissa missä tekee mutkan alaspäin vähä myös kiekkojen joustavuudesta kiinni se tilan tarve, sitä meinaan tarvitaan tuolla alempana enemmän kuin ylempänä

B rengaskoossa ihan jyty

https://s25.postimg.org/9tulm9hun/IMG_2840.jpg

kim - 8:24, 19.9.2017 » https://c1.staticflickr.com/5/4424/36469761824_d513150b1a_b.jpg
Kas, siinähän on samantyyppinen laukkusetup kun mitä olen itselleni haalimassa. Tänään sain haltuuni Apiduran runkolaukun! Ensi kuussa joku Carradice taakse KTM:n puuhapussin tilalle.
jgunn - 13:56, 19.9.2017 » Juuri niin, Ahmalla ajaessa on fiilis subjektiivisesti ja 100% mutulla arvioiden paljon parempi kuin Stragglerillä oli ;) Muistetaan, että pyöriä vertaillessa on aina mukana myös tunne- ja makuasioita (tähän se sananlasku). BTW, spacereitä on/oli kummassakin 3cm, eli Ahman ohjaamo on hiukan korkeammalla. Terveisin kultaperse :) edit. Sori. kyse olikin Reddit tyypistä.
Olinki lukenu huolimattomasti spacer-jutut.

Ei ole tarkoitus väheksyä fiilisjuttuja, niiden pohjalta minäki Wolverineen päädyin ja mystisen Reddit-tyypin (jos se on hänen oikea nimensä) vertailu vaikutti valintaan Stragglerin ja tämän välillä. Oikein tyytyväisenä oon vedellytkin ahmalla ympäriinsä.

Mua on alkanu nakertaa nämä perän katkeamiset siinä määrin, että korvienväli on alkanu jutella ettei se Straggler nyt niiin kivireki voi olla. Eiköhän tää suhde taas korjaannu kunhan saan juotettua vahvikkeet paikalleen.

Lumikko - 18:21, 19.9.2017 » Mua on alkanu nakertaa nämä perän katkeamiset siinä määrin, että korvienväli on alkanu jutella ettei se Straggler nyt [i]niiin[/i] kivireki voi olla. Eiköhän tää suhde taas korjaannu kunhan saan juotettua vahvikkeet paikalleen.
Itelle riitti fiiliksen paranemiseen kruisailu tänään koleassa säässä pitkin hiekkateitä. Tuijotin kyllä sitä droppien lähellä olevaa reikää vihaisesti.

https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/21689243_1948255578534774_1674120609224720384_n.jpg

TAKTINEN PANNIER!!!

Mikäköhän tartsi?

Janddddd

Mitkähän nää taktiset pannieerit on? Jotain varusteleka-osastoa mahdollisesti?
Nimimerkillä “Kiinnostunut retkispeksailija”

En tunnista tota kyseistä taskua meidän valikoimaan kuuluvaksi.

Lähimpänä tota kokoluokkaa olisi tällainen Tasmanian Tiger.

5.11 Tactical 6.10 Vertical Pouch

Noni, nyt ois sit basketliferaskettiin seuraava ostos tiedossa.

Jälleen kerran on kiinnostavilla sotajutuilla viety kansalaisten huomio pois kiusallisista kysymyksistä esim. leikkauksiin/katkeamisiin liittyen. :wink:

Viel maastokuviollinen tankoteippi ni 5/5

Onpas se musta yhtäkkiä arvokkaan näköinen kun on noihin oransseihin tottunut

Musta on vaan tylsä.

En ihan täysin ymmärrä miksi pitää saada molle-taskuja pansun ulkopintaan heilumaan kauas painopisteestä, mutta kaipa siihen saa hyvin kaikki mukit ja muut helistimet roikkumaan, tai kiinnitettyä vaikka moraalia kohottavia kukkia