///SISTER CITY CAT/// Hellsinki - Bombay/// 28.04.18 17:30

hiipiva lohivoileipa - 11:38, 28.4.2018 » tänää veetää!!

Uli Uli! Mulle paita jos vielä on. Large tai tavoitemedium! Jaa vedetäänkö!

hiipiva lohivoileipa - 11:38, 28.4.2018 » rollerin voimansiirto putsattu ja öljytty, tänää veetää!!
Kävin hakee herrmanssit ihan tätä iltaa varten.

kuuntelee Wo Fattia ja syö riisi-linssi-mussua. Jos klossit ehtis vaihtaa kans ois kiva.

SuicideHub - 13:32, 28.4.2018 »
hiipiva lohivoileipa - 11:38, 28.4.2018 » tänää veetää!!
Smurf - 15:59, 28.4.2018 »
SuicideHub - 13:32, 28.4.2018 »
hiipiva lohivoileipa - 11:38, 28.4.2018 » tänää veetää!!
Vedin, jalat loppu.

Oli raisut kilvoittelut!
Siitä kiitos järjestävälle taholle ja osallistujille.

UGH!

Kapteeni - 17:36, 27.4.2018 »
zykkeli - 17:34, 27.4.2018 » Uuh, komeeta tuli. Harmi, että missaan nämä kun vasta junassa.
Jukka, nää on huomenna. Tuskin sun juna kahta päivää puksuttaa kotiin.
Tjoo, mutta tosiaan kun puoliltaöin palaa viikon pyöräurpoilultaan perheellinen kotiin niin sitä ei ihan heti taas kesken seuraavan päivän olla lähdössä ;)
kim - 9:21, 28.4.2018 » hyvä keväänavaus tapahtuma!!!1!
Smurf - 21:35, 28.4.2018 »
Smurf - 15:59, 28.4.2018 »
SuicideHub - 13:32, 28.4.2018 »
hiipiva lohivoileipa - 11:38, 28.4.2018 » tänää veetää!!
Vedin, jalat loppu. Oli raisut kilvoittelut! Siitä kiitos järjestävälle taholle ja osallistujille. UGH!
Tämä sillä erotuksella että vetäminen ei näkynyt pisteissä :--D

Kiitos vielä kerran kimille järkkäämisestä!!

Ei sanat riitä just nyt. Kiitos. Oli maximum.

loistavat kisat kaduilla ja hyvät kemut paven luolalla! helvetisti jengiä ja hyvä meno! pitäis opetella ajamaan noita älläreitä. no seuraavat onneks jo 10v ja sit otan sisureita reppuun.

<3 sillee et pyörää ei oikee meinannu tunnistaa löytää kaljaspäissään luolalta liikahtaessa mutta ootte ihania

Juuh, diggasin että oli myös keikkaa, jossa sai keskittyä ihan pelkästään täysii ajamiseen.

asb - 8:31, 29.4.2018 » Juuh, diggasin että oli myös keikkaa, jossa sai keskittyä ihan pelkästään täysii ajamiseen.
Joo, yllätin itseni myös ajamalla ne.

Eeva kysyi kotiin ajaessamme, että mistä löytyy tuollainen lisäenergia ajaa Grindailun jälkeen vielä pari tuntia älläriä. Vastaus oli kutakuinkin että niinkuin jälkiruokamaha joka on erikseen muista mahoista, jaloissa on erikseen ällärireidet.

Tosin kovin nopsakkaasti ja energisesti en suristellut kotiin.

Kiitos Kim, konsepti hyvä ja toimivaksi todettu ja kaikille oli jotain. Ilmeisesti erojen pienuus yllätti myös järjestäjän ja se että täysin päinvastaisilla ratkaisuilla olimme Paven kanssa nokikkain (mistä yllätin itsenikin).

Myöskään ällärivauhtia en ole pitkään aikaan ajanut kaduilla ja jokseenkin jännitti ja pelotti, mutta koska Ted Shred ja Bom-BAY en antanut haitata… poljin myös raskaana pitämäni kesävälityksen puhki useamman kerran, joten jalkoja ei ihan kokonaan ole pilattu vaihdepyörällä.

Hauska nähdä paljon väkeä ja uusia naamoja. Hienoa että on fiksinuorisoa vielä jäljellä, kun meistä muista loppuu puhti.

Strava-dataa:

BOOM!!!1! ISO kiitos kaikille kuskeille ja messiin tulleille!! Aina snadisti jännittää, että paljonko jengiä tulee paikalle. Nyt taisi olla 28 kuskia, vanhoja kettuja, uusia naamoja ja kaikkea siltä väliltä, parasta!!!

Nämä kapat tuli otettua vähän vahingossa, ilmoaika oli menossa umpeen ja laitoin sisään, kun ollaan pre-eventtiä järkkäämässä, tuntui oikealta ratkaisulta. Sitten vähän unohtui koko homma ja Jojo pyysi NCMC-support älläreitä. Jossain vaiheessa alkoi tajuta, että näähän on aika pian. Järkkäilyt ehkä vähän karkas käsistä, kun aloin säätämään paitaa ja tarraa tms. Lopun haasteeksi sain vielä jonkun miniflunssan, että en ehtinyt normaalitapaan tuplatsekata checkpointeja. Myös palkinnot jäivät viime tinkaan, ISO kiitos Tuomakselle upeesta hikipajan beltbägistä ja pätsistä!! Myös paitojen painatuksessa isosti kiitoksia Eetulle ja Samille, oli huippua duunata paidat itse!!

Kapa oli sekoitus joitain konsepteja mitä olen pitänyt, pääasia mulle oli saada mukaan aivojumppaa ja tilannetta joka mukailisi oikeaa lähetin duunia. Eri aikakeikkoja ja niiden järkkäilyä järkeviksi rundeiksi. Lisänä pitkät erikoisduunit, kaikille jotakin. Alun hässäkkä oli tavallaan tiedossa, mutta snadisti yllätti silti. Arvostus kaikille kuskeille maltista, kukaan ei alkanut kiukuttelemaan vaikka joutuikin jonottamaan tai odottamaan hetken, että sai keikat auki, näin juuri pitääkin toimia, mutta älläriliecissä haastavaa pysyä rauhallisena! Kaisalle isot kiitokset jeesistä toimistossa, kaaos olisi ollut eeppinen ilman sitä!! :smiley: Järjestäjänä oli upeinta nähdä miten kapan aikana ollut raceface muuttui isoon hymyyn maalissa <3 Paras palkinto järkkääjälle!!!

Hienoa oli tosiaan nähdä, että täysin eri taktiikoilla oltiin kärjessä todella lähekkäin, 20€ tais ollla ero Paven (260€) ja Pauluksen (240€) ja välillä, Iiro kolmantena (210€). Iiro ja Pave olivat ainoat jotka ajoivat kaksi pikakeikkaa samaan puoleen tuntiin. Tulokset jäivät luolalle, laitan listaa tänään tai viimeistän huomenna kunhan saan paperit käsiini!

Paitoja on huolestuttavan iso nippu himassa, kaikki jotka tilasivat, mutta eivät noutaneet laittakaa mahdollisimman nopeasti viestiä mulle niin sovitaan rahaliikenne ja toimitus. Rahat pitää tilittää 01.05!! Samoin, jos vielä paita kiinnostaa niin mulle viestiä ja tsekataan saldot, mukaan tulee läjä tarroja ja hinta se 15€

Oli upeeta, iso <3 kaikille, ootte parhaita!!!

tästä kuvia

Jäin alussa suunnittelemaan reittiä ja odottelemaan jonon purkautumista. Kotiseutumatka Tapiolaan ei napannut, joten otin pikakeikan Saukonpaadenranta+Välimerenkatu. Se hoitui vartissa ja sitten jäi 45 min aikaa hoitaa Lauttasaaren ja Koivusaaren metroasemat sekä Stenbäckinkatu. Viimeiselle puolituntiselle otin M/S Arcturuksen, Merihakan ja Sörnäistenlaiturin. Sörnäisten laiturilla menikin sitten vähintään 10 min ihmetellessä sisäpihoja ja vedenrantaa ja ravintolan ruokalistaakin kävin läpi. En vain tajunnut että “wal” oli jonkun sanan loppuosa, joten luovutin ja otin kuvan ravintolasta varmuuden vuoksi. 7 min myöhässä päämajalle ja ottamastani kuvasta näki “Butawal” tekstin. Kim taisi sen hyväksyä, mutta omasta mielestä mokasin tuon. Pyörä kulki kuitenkin hyvin ja reittiinikin olen ihan tyytyväinen. Ei näiden liian helppoja pidäkään olla, kiitos Kim!

Vihdoin tulokset, sori, että kesti! Paperit unohtui bileiden hulinassa luolalle ja ollut sen verran kiirettä, että en ole ehtinyt hakea.

  1. Pave 19:56 260€
  2. Paulus 19:58 240€
  3. Iiro 19:57 210€
  4. Mikko 19:45 200€
  5. Samuli 19:54 200€
  6. Sami 19:45 180€
  7. Carl 19:51 180€
  8. Visa 19:51 180€
  9. Jenni 19:37 160€
  10. Ville ? 150€
  11. Kimi 20:07 145€ (sakkoa 35€)
  12. Toni 19:54 130€
  13. Otto S. 19:38 120€
  14. Alex 19:52 110€
  15. Samuli K 20:01 105€ (sakkoa 5€)
  16. Pitsatakso 19:26 100€
  17. ASB ? 100€
  18. Marcus 20:02 100€ (sakkoa 10€)
  19. Parta-Matti 19:50 70€
  20. Crusty/ Roller94 19:51 70€
  21. K Laakso 19:56 70€
  22. Lauri 19:58 70€
  23. Iisa 19:30 50€
  24. Henna 19:30 50€
  25. Laura 19:30 50€
  26. Stuart 20:06 40€ (sakkoa 30€)
  27. Tyla 20:16 40€ (sakkoa 80€)
  28. Axel DFU

Toivottavasti kaikki oikein, jos tunnet kokeneesi vääryyttä tai nimi puuttuu listalta niin laita viestiä mulle! Muutamia juttuja vielä. Olin tosiaan tarkoituksella uittanut mukaan pari vähän hankalampaa mestaa, vastausta joutui etsimään. Niinkuin aikaisemmin mainitsin halusin mahdollisimman paljon oikeaa lähettityö henkeä ja aina osoitteet ei ole kovin selkeitä :smiley: Siksi alussa sanoinkin, että jos ei löydy kilauttakaa mulle. Sörnäisten laiturilta tulikin useampi soitto ja AleksisKiven kadulta pari. Paidat on toimitettu ja lähetetty, jäljellä vielä 1 valkoinen M, 1 harmaa M ja valkoinen XL, jos joltain jäi vielä hankkimatta. Bombaystä on tulossa paketti, tsekkaan mitä sieltä löytyy ja jaetaan sitten kapaajille, laitan lisäinfoa, kun olen saanut lähetyksen. Ihan kaikkia paitarahoja en ole vielä saanut, mutta ihan mukava potti saatiin kerättyä Riikaan, laitan senkin saldon, kun valmis! Jee, ISO kiitos vielä kaikille, kapaajille, avustajille, hengailemaan tulleille ja Pavelle, että saatiin tulla luolalle!!!

kim - 17:16, 3.5.2018 » 3. Iiro 19:57 210€
leeerroyy, woof woof