sidien jalkaansaamisen vaikeus-%

pieni merenneito - 16:07, 2.7.2016 »
Mika K - 12:51, 2.7.2016 » jos ne räikät tarttee ottaa välillä irti..
mun on pakko kun on niin korkea jalkapöytä :)
Sama homma, siksi niksipirkka thebestest.
negaatio - 16:06, 2.7.2016 » Boabest
Täähän se ois.
pikkuratas - 16:10, 12.3.2015 » Päihteetön elämä on häviäjille
makko - 16:14, 2.7.2016 » Täähän se ois.
FF - 16:08, 2.7.2016 »
negaatio - 16:06, 2.7.2016 » Ei internetajalla ole aikaa pysähtyä säätämään nauhojen asetuksia. Boabest
enno kertaakaan joutunu nauhojen kireyttä ajossa säätämään vaan kaikki ylimääräne aika jääny käytettäväksi netissä. :)
Mä säädän kireyttä ajossa kokoajan. Mm. pitkän ajopäivän aikana pitää löysää pari kertaa. Metässä tulee taas naksuteltua kireemmälle jos oikein jänniä paikkoja tulossa.

Megasidit best.
Jalkaansaamisenvaikeus% matala.

^jäbältä noin vuos sit ostetut sidit palvellu hyvin mut olin kyl eka et ei vitu jalkaansaamisen vaikeus %

Sit kuukaus sit kävin ostaa uudet remmit nauhat lukot ja huhhuh bliss prossat nollilla vaikkei ooskaan luuseri.

tekis itse asiassa mieli myydä omat mut kuka hullu ne ostais :smiley:

sidit. taikuri on itsekin ihmeissään.

:joy:

Nyt on sellanen tilanne että joko mun jalka on venyny tai nää on ollu alkujaankin väärän kokoset tai nää on vahingossa vaihtunu jyväskylänreissulla siinä muncciksen mökillä eteisen sidimyrskyssä mutta näähän on mulle erittäin todennäköisesti liian pienet.

Sairas kysymys mutta haluuks joku ostaa nää? Koko jotain 44 tai 44,5 ellei jopa 43,5 tai jotain siltä väliltä

1 Like

Jaa tämmöinenkin topik.
Itselleni sidien jalkaan laitto on päräyttävä hyvän mielen rituaali. Semmoiset kunnon hyvät liuskaräikkä sidit. Ai että. Performance fiilis heti kun nää kengät pukee.
On tuolla boa-kengätkin, mistä pyyhin pölyt kerran vuodessa, mut ei viitti pukea.

omat pyörät

onko tää yv-masis topi

no en tiedä, näyttäytyykö masennus sulle silleen että oikeen jalan varvas ottaa kiinni kengän kärkeen ja tälleen melkein kymmenen vuoden päästä snaijaat että vittu sehän saattaa olla puolisen kokoa ellei enemmän liian pieni kenkä

itselle ei

oikeastaan jonkinlaisena kielikuvana masennus saattaa hyvinkin alkaa tästä

1 Like

isot BDI:t käteen joka ukolle

never forget ariel hautomassa puhkiajettua persettään pesuvadissa saunan alalauteilla, good tymes

never foget 1v7v majoitus.

muncciksen paskat vajan takana.

Omat sidit oli velorinteellä hetken hukassa, mut löysin ne sit leevin jaloista just ennen ku läks takas manseen. Tiedän siis kyllä tunteen kun ei tunnista sidejä omikseen :pensive: ajatuksia ja rukouksia veli!

Hyvä topi :vulcan_salute: