sidien jalkaansaamisen vaikeus-%

vittu yhtenä kertana neljästä toi saatanan muovipylpyrä ei mee tohon toiseen, mutta kaikkialle muualle sen ympärillä kuin sen olisi tarkoitettu tekevän niin

paha rappis

1 Like

toisen jalan kanssa sama juttu

Focus brother, focus.

ärsyttää kun se muoviliuska menee sen lukitusmekanismin alapuolelle

yllättävän lämpimät kengät muuten!

Mulle samoja nappeja ku merkkariki on vetäny! Hyviä ovat jos nuppi on niin turrana ettei saa etes kenkiä jalakoihinsa =)

jooseppi - 17:03, 15.12.2012 » Mulle samoja nappeja ku merkkariki on vetäny! Hyviä ovat jos nuppi on niin turrana ettei saa etes kenkiä jalakoihinsa =)
nyt kun rikos on vanhentunut, voin kertoa heränneeni työpaikan pikkujoulun jälkeisissä oloissa konttorilta kahvihuoneen sohvalta, ja viesti on kirjoitettu yhden tasurin hörppäämisen jälkeen kotiinlähtöä tehdessä.

höh, meitsillä se saattanas lärpäke meni 50 % ajasta sinne räikän alle, eikä sisään, vaikka en mitään päihetideitä (sick!) yleensä vetele. enkä enää kyllä sidejä jalkoihinkaan.

sanotaanko näin että tilapäistä handicappia saattoi olla mutta kyllä sen liuskan saaminen lukkoon aikamoinen temppu edelleenkin on :smiley:

Päihteetön elämä on häviäjille

En ota niitä liuskoja irti räikästä paitsi vahingossa.

ollu helvetin vaikeaa saada sidit jalkaan sen jälkeen kun hommasin kurskit. yhen kerran muistan varmuudella, eli jyväskylän reissun

%?

itel sidien kohdal 100% koska ei sovi jalkaan :confused:

Mulla on jalan leveys semmosta 43-kokoa ja pituus 45. Sidit ovat olleet itelleni pelastus.

Leveämpikavioiselle s e wide/mega-mallikin menee ihan hyvin. Sidit thebestest.

Niksipirkka - taittakaa sitä luiskan päätä hieman ylöspäin,niin se ei mene sinne räikän alle, vaan ihan nätisti omalle paikalleen, jos ne rikät tarttee ottaa välillä irti…

on muuten siirtyminen nauhallisiin giroihin (Republic LX sekä VR90) saanut kyseenalaistamaan räikkien/boan/jne tarpeellisuuden. kengännauhoja solmittu rusetille päiväkodista saakka ja toimiva sekä hyvännäköinen systeemi.

ihan vaan jos siis sidien räikän käyttöä ei ota luonnistuakseen… nauhat saa pupunkorville jurrissakin.

Ei internetajalla ole aikaa pysähtyä säätämään nauhojen asetuksia. Boabest

Mika K - 12:51, 2.7.2016 » jos ne räikät tarttee ottaa välillä irti..
mun on pakko kun on niin korkea jalkapöytä :)
negaatio - 16:06, 2.7.2016 » Ei internetajalla ole aikaa pysähtyä säätämään nauhojen asetuksia. Boabest
enno kertaakaan joutunu nauhojen kireyttä ajossa säätämään vaan kaikki ylimääräne aika jääny käytettäväksi netissä. :)