Selkälaukkutriidi

Wizard works laitto väliaikatietoja rasketin laukun tilasta. Kuulemma lähellä valmista.

7 Likes

https://www.instagram.com/p/CWBLSphsgps/

Lisää rasket teaseria.

Prolly tiisailee, että Pelagon Rasketille tehty laukku “Pelakazam” tulisi myyntiin perjantaina.

Perjantaina tulee myyntiin myös Stingin keikalle liput. Voihan perkele.

1 Like

Nyt niitä saa.

Koska olin kyselly noilta laukkua aiemmin, tarjosivat vähän halvemmalla noita protolaukkuja, jotka kuulemma ovat käytännössä samoja kuin uudet. En olis muutenkaan osannu valita värejä, joten hyvä, ettei nyt tarvi. Maanantaina lähtee tulemaan.

4 Likes

Itse odottelen ensi vuoden puolelle ja tilailen kunnon setin.

Välillä 21l reppu ei riitä mutta isompaa tarvii kuitenkin aika harvoin joten reppu laajennus Ikealaisittain. Laskostuu todella pieneksi reppuun ja on hyvin kevyt.

3 Likes

Jos sulla ois kunnon iso reppu, huomaisit et sitä tarvii koko ajan ja Volvosta ruostuis jarrulevyt.

Suosittelen edulliseksi porttilaukuksi Blahol New Wave.

4 Likes

onks kukaa kehittäny tekniikkaa mil mw:n arkiv-klipsit saa auki yhel kädel? jos ei, onks joku onnistuneesti vaihtanu noit klipseihin jotka esim sais auki yhel kädel?

Pelagolta laukkuja

Tarakka/koribägi reppuhihnoilla kyllä kiinnostaa kovasti, minun silmään aika hyviltä näyttää kauttaaltaan!

2 Likes

Näyttää kyllä hyvältä. Taidan hommata pienemmän version retkipyörään M-kokoisen etutartsin kanssa käytettäväksi, nykyinen ILE Porteur jääköön sitten arkipyörään isomman etutarakan kanssa.

Pitääpä käydä katsomassa olisiko rackbag vai totebag paras ratkaisu itselle rasketiin.

Oho, kivan näkösiä. Mä ehdin jo viime vuonna hommata tommosen: WB Loader – SimWorks USA.

Osaako joku sanoa, onko noissa Pelagoissa joku sisätasku tms. läppäriä varten, kuvauksesta ei käy ilmi? Meinaan semmonen uupuu tuosta WB Loaderista, on muuten kyllä kätevä pussukka.

Inner compartment for laptops or tablets

Joo tyttöystävällä kanssa ollut vuoden toi WB Loader ja itsekin sitä vähän lainannut ja se ollut hyvän oloinen ja suht hyvin myös pitänyt sadetta, mut samaa mieltä että taskuja voisi olla enemmän.

1 Like

Äh, luetun ymmärtäminen fail, mä jotenkin kattelin vaan tota rackbagia. Hitto että toi totebag houkuttelee nyt…!

1 Like

Kävin hypistelemässä laukkuja tänään. Oma valinta rasketin kanssa olisi suuri rackbag, kun ajatuksena on pitää laukkua pääsääntöisesti pyörässä kiinni. Suuri totebag toimii paremmin pyörän ulkopuolella reppuna ja laukkuna, mutta ei täytä rasketin pohjan alaa täysin.

Tekisi mieli hommata jokin uusi reppu, mutta ei tunnu oikein mikään olevan semmoinen kun haluaisin.

Nyt on käytössä Shimanon Tokyo 15 ja T-level Challenger, jotka kummatkin on tavallaan ihan ok, mutta ei ihan semmoisia kun haluaisin. Ja etsinnässä siis jokin semmoinen, jolla korvaisin molemmat.

Eli: pitäisi olla suht iso, mutta kompressoitavissa; tulee mahtua yleisimpiin käsimatkatavaramittoihin.
Pitäisi olla ulkoisia taskuja, niin että vesipullon ja hanskat sun muut saa nopeasti sullottua johkin.
Pitää olla u-lukkopaikka. Mieluusti jokin muu kuin em. taskut.
Pitää olla läppärille paikka.
Pitää olla kännykälle, lompakolle, korvatulpille ja -kuulokkeille yms. tilaa niin että pysyy suojassa & järjestyksessä.

Mielellään saisi suljettua ilman vetskareita. G-koukut tai klipsit omat suosikit. Toki vetskareitakin tarvitsee, mutta siis niin, että kun pettää ei mene koko laukku heti käyttökelvottomaksi.

Ja ois hyvä jos olisi musta tai edes harmaa.

Eikä tartte olla pyöräspesifiä, kunhan ei ole järjetöntä lantiovyötä tai sen saa pois ja olisi kuitenkin kohtuullinen selässä pyöräiltäessä.

1 Like

Oliko lähes skeneklassikko Pelotonissa joku ominaisuus mikä ei täytä noita kriteerejä?

Nyt kyllä otetaan klassikkovapauksia.

Itte oisin sanonut Blahol New Wave, siihenhän saa customina about mitä ikinä haluaa.

Voidaan järjestä pelotonin hypistelymiitti! On kyllä hyvä reppu ja äkkiseltään tikkaa kaikki boksit.