Seinäjoki anyone?

voishan tuota kokeilla…eri asia taasen on, löytyykö tarpeeksi monta kokeilijaa :slight_smile:

Yksi “ehkä”? Ryhdistäytykääpä nyt vähän seinäjokiset.
Pyöräpooloilijanhan ei välttämättä tarvitse olla yksivaihdefriikki eli eikun kaikkia jonkinlaisen fillarin omistavia kavereita ja kaverinkavereita haalimaan testipoolosessioon mukaan. Poolo ei ole köppäästä eikä flataasta – Kokkolassa lähes kaikki lajia kokeilleet ovat jääneet saman tien koukkuun…

pitää alkaa huutelemaan mahdollisuudesta tuol raiteilla kulkiessa

Voin luvata ainakin yhden osallistujan lisäkseni.

Jääurheilukeskuksen asfalttikenttä sopii varmaan mainiosti hommaan.

Eli kolme seinäjokista olisi kasassa jos Anselmokin on tulossa?

Hyvä jos löytyis vielä neljäs niin pääsitte pelailemaan testisession jälkeenkin jos/kun hommaan innostutte. Neljällä pooloilun saa kyllä alkuun vaikka 2x3 pelaajaa virallisesti tarvitaankiin.

Joskus heinäkuussa voisin tulla käymään mailoineni. Tuo jääurheilukeskuksen asfalttikenttä kuulostaa hyvältä.

Meikäläinen on toi Paksukaasen ilmottama toinen. 11.7. tuun Suomeen, et sen jälkeen vois katella. Nykyäänhä noide koulujen pihoillaki on iha hyviä kenttiä kaukaloide kans.

Joo, mukana ollaan jos vain työvuorot saa osumaan kohilleen.

Seinäjoella nähty kuulemani mukaan valkoinen fiksi tällä viikolla, Anselmo kenties, vai onko harrastajia tullut lisää?

^ minä oon viikon täällä nyt asunu, mutta ajan harmaalla fiksillä… Kiinnostaisko seinäjokisia lähteä pelaamaan pooloa? maillat ja pallot löytyy. Kentän näin myös ohimennen tuossa Vapaudentien varressa, että pelaajat vaan puuttuu.

edelleen voisin tuota pooloa kokeilla :slight_smile:
mut ohan tos kuvarastihommaski jo opettelemista…ettei vaan menis pallot, mailat ja kamerat sekaisin :smiley:

Kokeillaanko ensi viikolla joku ilta pooloa sit? Itselleni käy kaikki illat ja ota kaikki kaveris mukaan. Kuvarasteista sen verran, että ite koin helpoimmaksi käyttää tuota kuvapalvelu Flickriä ja sieltä sit laittaa ne tänne. Mutta jos poolot natsaa niin katotaan siellä sit :slight_smile:

ens viikko voi tulla vähä liian nopeesti eteen… toki ite ehtisin todennäköisesti ma ja ti iltoina, mut saanko ketään nii nopeesti mukaan, sitä en tiiä… mut katellaan… ja eiköhän toi paksukainen innostu asiasta myös :slight_smile:

Ens viikko ei oikein käy itelle töiden takia, mut viikonloppu vois toimia.

oon lauantaina vaasas kattoos nyrkkeilyä, mut pe ja su saattais passata

Perjantai tai sunnuntai käy ainaskin mulle, paitsi jos sataa.

Se sunnuntai vois sitten olla.

Ja juuri äsken valkoinen teräsrunko bulliksineen ja kuljettajineen vapaudentiellä, oliko Anselmo?

jep… kävin hakees kuvarastin… nyt oon ansaitulla kaljalla palaverin terassilla :slight_smile:

Voi perhana, olisin siis voinu ajaa suoraan sinne kaljalle, mutta lähdin myös hakemaan rastia ja kuvaamaan uutta.

sori, myöhästyit… mut toi uus on aika helppo… kalja oli hyvää, ja juttelin myös jonku toimittajan kans jolla oli intressejä yksvaihteisiin…

lehtijuttua ootellessa… “seinäjoen yksvaihteiset”
on niit vissiin kolme jo :smiley: