SE Draft Lite 2010 - Koko?

Terve,

Tarvitsen uuden fillarin millä liikutella itseään pitkin kaupunkia. Pitkällisen speksaamisen ja rajoitetun budjetin tuloksena päädyin tuohon vaihtoehtoon. Ruma pinkki väri on kuin kirsikka kakun päälle. Evanscyclelistä taisi vielä muutaman euron säästellä jos tilasi.

http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/SE_SE_Draft_Lite_2010/5360050385

Ongelmana on seuraava, että en tiedä mitä kokoa pitäisi laittaa tilaukseen? Olen itse 180cm pitkä. Ei avaudu noiden geometria mittasuhtete minulle kyllä. Veikkaisin, että varmaan 54 tai 56. Olisiko jollain ihan hands on kokemusta?

Jos jollain joku muu mesta mistä saisi kyseistä pyörää tilata kustannustehokkaasti niin olisi mahtavaa jos sen jakaisitte.

Antti

Mistäs kaupungista olet kotoisin? Eiköhän suurissa kaupungeissa vähintään yksi tommonen ole. Jos kadulla näkyy niin rohkeesti hihasta nykimään; eiköhän omistaja anna vähän speksailla kokoa kun kiltisti kysyy. Hirveesti eroa noiden 54 ja 56 toptubeissa ei ollut (555 vs 560), joten en usko että hirveesti menet metsäään kummallakaan. Itse (181cm, aika perusvartalo) ottaisin sen pienemmän, mutta kannattaa jossakin livenä vielä varmistaa.

Evanssilta saa sitä vielä muutaman hassun euron halvemmalla:

Punk Pink

negaatio: Tampereeltahan minä, mutta ei nyt o tullut hirveästi vastaan. Eiköhän toi 54 laiteta sitten tilaukseen.

Karmopolis, kiitti vinkist.