Sanottua..

bike_futurist - 13:23, 10.1.2020 » Luetaanko kulttuurimarxisteja muuallakin ku hommalla/hännikäisen zineissä nykyään?
kid_scientifik - 13:30, 10.1.2020 » pikemminkin elän ja hengitän kulttuurimarxismia; en imien sitä sisälleni vaan pursuten sitä ulospäin, ympäristööni, ajasta ja paikasta riippumatta.
Ymmärränkö tämän siten, että hommalla luetaan skidiä?
kid_scientifik - 13:07, 10.1.2020 » https://i.imgur.com/Qs1Fxyd.jpg (edelliseen liittymättä, valistuksen dialektiikasta)
kertoisko hän että baurillaridiako tuo vai mingäsnägöne homma

(alakulmassa myös: topikkiin sisältöä)

HS:n mielipidekirjoitus:
Maastopyöräilijät tärvelevät läskipyörillään lähimetsien kävelypolut

Onko liikaa vaadittu, että laittaisit saatesanoiksi lähteen olevan Hesarin yleisönosasto?

asb - 8:45, 28.1.2020 » Onko liikaa vaadittu, että laittaisit saatesanoiksi lähteen olevan Hesarin yleisönosasto?
Ei itse asiassa. Tein väärin.

Pahoittelut.

Twitteristä @firsthippy

ziGo - 23:02, 10.3.2020 » Eurooppa on maanosa eli maa. Maa on yhtä kuin osa maailmaa, eli maa. Maa on eri kuin taivas, jonne mennään kun kuollaan, ellei sitten mennä maan alle, eli maahan, esim. Thaimaahan.
Tää oli kova!

edit. ei mittää keskitytäänpä rakentavin mielin vaan koronasta selviämiseen.

…Vaikka totta puhuen on erittäin ikävää se, että sattuu saamaan kaljat reisilleen tai rinnuksilleen, mistä hyvänsä syyttömyydestä.
Tahdonkin täten pyytää jälleen kerran anteeksi, ja tällä kertaa ihan Tahmatassulta itseltään. Vastinkirjoitukseni oli paikoin kohtuuton, etenkin mitä tulee mielenterveydellisiä tiloja varsin mauttomasti kyseenalaistavaan osioon.
Siinä määrin vähäpätöistä skeidaa ja lämpimikseen länkytystä kun mäkin täällä välistä päästelen menemään, niin tuskinpa mulla on edes varaa alkaa kyseenalaistamaan kenenkään tarvetta, syytä tai motiivia heittää täällä yhtään mitään.
Mutta kuiteskin, olishan se kiva jos pystyis keskittyyn edes vähän enemmän “olennaiseen”.
Siitä, että katsoo “asiakseen” provosoitua, voi kai lopulta syyttää vain itseään. Taisin siis just vetää yhtä tyylikkäät pohjat, kuin sellainen kaiffari, joka kaatelee kaljoja toisten päälle.
Mut nää nyt on näitä ja tässä minäkin yhä tilitän…

No voinha mä poistaa ton lainauksen myös jos tahdot.

e. poistin vaikka et tahtonut

Ei tarvii omasta puolestani poistaa.
Pysyypähän omat urpoiluni tiskissä kaikkien nähtävillä ja tulee tuota itse asiaakin lopulta puntaroitua useammiltakin puolilta. Se tässä lienee nyt edes se vähäinenkään “anti”.
Ja aurinkokin paistaa.

E. Ei haittaa mitään. Toivottavasti ei myöskään ketään.

Minusta se ei ollu urpoilua vaan oikeesti aika kivasti sanottu mutta parasta vaieta silti.

Uusi sivu, olkaatten hyvät:

Fikseissähän on mm. se hauska puoli, että niillä voi ajaa takaperin. Myönnän etten ole koskaan kokeillut ja oon ajatellut ettei se varmaan niin ihmeellistä ole. Voi olla, että olen täysin väärässä. Ote Lisa Taddeon kirjasta Three Women:

“Of course, female desire can be as bullish as male desire, and when desire was propulsive, when it was looking for an end it could control, my interest waned. But the stories wherein desire was something that could not be controlled, when the object of desire dictated the narrative, that was where I found the most magnificence, the most pain. It resembled pedaling a bicycle backward, the agony and futility and, finally, the entry into another world altogether.”

‘Make something with your hands, not with your money’

  • Dario Pegoretti -

R.I.P. Dario.

‘Pegoretti has forgotten more than any of us here will ever know.’

  • Richard Sachs