Sakeimmat ostokontaktoinnit ja muut horinat

Postaa Tori.fi-traumasi värikuvin tänne, mutta pidä tolkku yksilöinnissä

image

2 Likes

vaintoripistefijututღ

Kaupat oli meneillää jonku toisenkaa tos just ja tässä haukuttii hintaa puoleen nii päätin olla vastaamata
sain sitte kärsiä tästä valinnasta

10 Likes

Tyypillinen tori.fi-henkilö nimenomaan harrastaa ei-vastaamista. Pikkuveli teki oikein!

2 Likes

Virheistä opittu :+1:

1 Like

Mistä muuten tulikin mieleeni että vuosien ajan välttelin toria ku ruttoa. Jengi aina postaili tännekki palstalle kaiken maailman “löytöjänsä” ja aina ihmettelin että hyi saatana miten noi pystyy. Mulle kaikki viittaukset toriin oli kuin ilmot aikakauslehdessä: näkymättömiä.

Mut sit jotain tapahtu, en tiä mitä mut nyt oon iha tori-koukussa. Fantastinen pikku-Suomi kun vaan asennoituu oikein. Kaiken maailman hyviä ostoksia oon ostellu ja kaupan päälle rahvaan loputon typeryys aina huvituksena tarjolla.

Tosin en kyllä yhtä ainoota fillariasiaa edelleenkään o sieltä ostanu nyt ku mietin.

4 Likes

Mun mielestä se viehätys perustuu siihen, että Tori pommittaa kaikkia aistejasi skeidalla, koko ajan, ja just kun olet lyyhistymässä sen loputtoman Sarda- ja Yosemite-tykistökeskityksen alle ja nostat kätesi taivasta kohti ja vaan odotat että joku tulisi lopettamaan kärsimyksesi, niin sinne Tori-feediin ilmestyy täydellinen titaani Hei Hei. Torissa se hyvä tavara näyttää sairaan hyvältä, koska sen ympärillä on niin paljon sontaa. Aamen.

8 Likes

Olin katurata pyörää vailla tarjottiin 26" maasturia.

yksivaihde.net synopsis prospektit -topi →

1 Like

Sigumatskua kyllä :crazy_face:

2 Likes

iha ok kink.

O: steamroller runkosetti.

Tarjottiin oikeen kokosta ja innostuin. No paljastuki, ettei ollu runkosetti eikä edes kokonainen pyörä, vaan kolme pyörää hintaan 1600e.

se on kato bulkki mikä kannattaa. ei kukaan nyt yhen pyörän takia vaivaudu lähtee ulos ku eihän sitä ees tiiä minkälainen vitun rasittava jantteri siellä taas kerran on “iha just paikalla, 5 min”. ja siis jos toimii tommosilla pimeillä markkinoilla ni parasta pitää transaktiot mahdollisimman harvalukuisina.

niitä on sit tarpeeks ni ei tarvii heti käyä hakee lisää ja aina voi tarjota tai myydä vaikka kavereille.

100% omisuaudesta tarjottu

5 Likes

:–D avaruus kiinnostaa

Riittävästi spacereita nii yltää :wink:

Ei tää nyt mitenkään erityisen sakeesta päästä oo mutta harmittaa kuitenkin. Käytöstavat jne.

tori . fi

3 Likes

Olispa itellekin riittävä syy olla ostamatta se, että ostin jo yhen fillarin.

19 Likes