BareKnuckle alkaa valmistua hyvää vauhtia. Vielä odotellaan Nitton häränsarvia ja Eggbeater-polkimia saapuviksi, mutta sitten versio 1.0 alkaa olla valmis. Versio 1.1 valmistunee talvella, kun jaksan väkätä uudet kiekot tuohon.
Odotellaan nyt loputkin palikat saapuviksi, ennenkuin kokonaisuus paljastetaan, mutta tässä vähän maistiaisia.
Poistin vanhat kuvat ja nyt on viimeistelty versio valmis. Kaikki palikat on vihdoin saapuneet ja ajoasento alkaa olemaan kohillaan. Eggbeaterit vaihtu toistaiseksi GR-9:n, mutta katotaan nyt osaako noilla ajaa, vai vaihetaanko takas.
Todettakoon, että nyt kun pyörään sai kunnon ketjun, niin eron Sramin PC-1:een kyllä huomaa. Pärjäähän Sramillakin, kun ei paremmasta tiedä, mutta enää ei ole paluuta.
Komea on. Mustat Ouryt on kyllä IMHO parhaat koska ihan sama minkä väriset ne aluksi ovat, lähinnä tumman harmaiksi ne kuitenkin lopulta aina päätyvät.
Mutta tuli mieleen että ISO Sugino Zen Racing eturieska olis kyllä aika näyttävä vielä tossa…
Taakse saattaa 25mm mennä, jos kiekko on luotisuora, mutta kyllä tuo takahaarukka 23mm silmällä pitäen on suunniteltu. Itse en aio leveämpää edes yrittää. Eteen menee kyllä leveempikin rengas.
Btw. Ei kai se 23mm mikään tuomio ole. Rengas kuluu ehkä vähän reippaampaa tahtia, mutta eihän ne nyt paljoa maksa. Ja rullaapa ainakin nätisti.
Kiitti tiedosta, tollasen rungon hankkimista on tullut puolivakavissaan harkittua. Eihän se 23 mm mikään tuomio ole, mukavuuskysymys enemmänkin. Käyttöpyörässä pitäis mielellään vaan vähän leveämpiä kumeja.
sami - 5:53, 3.4.2009 »
Kiitti tiedosta, tollasen rungon hankkimista on tullut puolivakavissaan harkittua. Eihän se 23 mm mikään tuomio ole, mukavuuskysymys enemmänkin. Käyttöpyörässä pitäis mielellään vaan vähän leveämpiä kumeja.
Mä ajattelin kokeilla toukokuussa onneani 22mm tuubilla. Edessä siis. Saas nähdä, kuinka mukavaa siitä tulee.
Nuo H+Sonin kehät on mahtavat. Humina vaan kuuluu, kun tykittelee menemään. Noita häkkipolkimiakin tuli kokeiltua, mutta ei ne ollu mulle. Lukoilla mennään.