Roskalavahavainnot, pyörähylyt ym

Ota vaikka toi koukkusarvi talteen, näyttää jotenkin kutsuvalta. Jos pooloa haluut niin lisäks toi satulaton randommaasturi kiinteellä roiskeläpällä. Lisäksi toi oikeenpuolimmaisin mustakehänen kiinnittää oudosti mun huomion, vaikken kyllä nyt ehi mitenkään (ja liikaa pyöriä muutenkin)

…syrämest ottaa, just katoin parvekkeelta ja lava oli POISSA!!
Pahus, että tuli huomattua tuo niin myöhään vaikka olihan täällä pyörinyt ilmoa, että yhtiössä siivotaan paikkoja ja hävitetään pyöriä…

kaikki on katoavaista…

^Soita perään! Voi olla, että tuota satsia oli ihan vielä dumpattu.

^noh, ehkä en sittenkään… Maailma on kuitenkin väärällään kodittomia polkupyöriä eikä niitä kaikkia pysty kumminkaan pelastamaan vaikka kuinka mieli tekisi…

Sidewaypsyclesin sivulta bongattua:
“Haltiantie 4 01600 Vantaa…lavallinen fillareita…laidasta laitaan…käykää ihmeessä dyykkaan…”

Kiitoksia vinkistä, mukaan tarttui pari brooksin jakkaraa ja runkoa, noutajaa odottamaan jäi ainakin yks isohko cressu sekä joku neukku sitkutin + läjä sekalaista fillaria.

Turuus siinä Artagonin ja astanga-joogakoulun pihalla roskalavalla Nopsan ja Tunturin raadot, jos joku tarvitsee varaosina vaikka (itsareilla) varustettua maantiejarrukahvaa, punaista penkkiä tai pianonkieltä Positron-vaihtajaan.

Tänään taloyhtiössämme tyhjennetään pyörävarastoja, 17:30 alkaen, osoite on Nuijavuori 1 Espoon Kilossa. Itse en aio ottaa mitään päin vastoin laitan jakoon jotain.

^jos lavalle lentää jotain naiselle passelia runkoa niin kuulen mielelläni

^^ kiitti vinkistä vois tulla vilkasee

Tällainen menee lavalle:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc4/38008_417188712953_823527953_4547199_2210997_n.jpg

^ Mikäs jakkara tuossa on?

et oo tosissas? roskalavalöytö, ja sit kysellään penkin perään…

Ei taida olla Flite.

Ymmärsin että Marlon on laittamassa kiertoon oheista Tunturia. Joissakin tapauksissa roskalavojen Retki/Kulkureissa nimenomaan satula on se ensimmäinen tai ainoa osa, joka kannattaa poimia jatkokäytöön (Adga, San Marco Corsaire…). Kuvan perusteella en osaa sanoa mikä tässä nyt olisi kyseessä. Profiili muistuttaa tosiaan jotain Fliteä. Kiinnostaa, eli kai mä oon sitten tavallisen tosissaan. :wink:

Mun faijalla on ollut joskus tollanen vihreä kymppivaihteinen kulkuri (minunkin käytössäni teini-ikäisenä). Paskin pyörä jolla olen koskaan ajanut, onneksi se osti vielä käytetetyn maantiepösön ennen kuin lopetti enimmän pyörällä ajon, joten ei yhdestä pyörästä jäänyt traumoja droppitankoa kohtaan…

Rokinkatu 6, Raum. Punasen aidan vieressä, portinpielessä on vihree roskis. Siitä ku kattoo eteenpäin, ni harmaan talon kuistin edessä on Öglandin tehtailta joskus rullannut retkipyörä. 70-luvulta varmaan, todnäk. hinnat alkaen -malli. Saa hakea, jos on vielä tallella. Jos naapurit ihmettelee, niin sanokaa että Leppäsen Antero anto luvan hakee, ettei joudu kaatopaikalle.

Aika samannäkönen ku sivun ekassa postauksessa näkyvä Helkama, joskin nuhjuisempi, ja väriteema taitaa olla jostain sinapin ja paskanruskean välimaastosta.

Satula on Selle Gorsa B69. Kyseinen kulkuri ja kolme muuta taloyhtiömme pyöräkellarista lavalla lähtenyttä löysivät uudet omistajat.

marlon - 22:00, 5.5.2011 » Satula on Selle Gorsa B69. Kyseinen kulkuri ja kolme muuta taloyhtiömme pyöräkellarista lavalla lähtenyttä löysivät uudet omistajat.
Kiitos vaan paljon marlon! Löytämäni naisten Nopsa tuli ajokuntoon kahdessa tunnissa laakerihuollon, lokarien suoristuksen, kiekkojen rihtauksen, renkaiden pumppauksen ja ylimääräisten osien poiston jälkeen. Dreigangkin pelittää pienen säädön jälkeen tosi hyvin. Pyörän uusi onnellinen omistaja on tainnut käyttää pyörää jo ainakin 60 km verran. :)

Väinämöisenkadun pohjois-päässä oli illalla roskalavalla kolme filoo, joista yhdessä ainakin ihan ok viiksitanko, jonka unohdin käydä nyysimässä. Kyseessä oli fiksiaihioksi kelpaava miesten retkipyörä. Yksi oli ehkä joku mixte, mutten voi varmaksi sanoa, kun ajoin pysähtymättä ohi ja tosiaan unohdin palata ilman pyörää ja työkalujen kanssa.