Rojektinå: 2020 trendipyörä työmatkoin ym. esiteltynä


Minulla on mahdollisuus työsuhdepyörään

Sattuneista syistä ainoastaan se että omnium miniä en muistanut lähteä speksaamaan niin vähän harmittaa, mutta hommasin sitten tommosen.

Ajatuksena oli vaihtaa pois epäsopivia juttuja sitä mukaa kun hermo menee, mutta toistaseks oon vaihtanu vaan stemin. Satula löyty entuudestaan. Polkimet ehkä, telon noilla itteäni koko aika.

Neitsytmatkat oli aika karseita elämyksiä, ensimmäisen kerran oli tullut helvetisti lunta ja tuli lisää vaan koko aika, nollakuntosena nastat, 20” kiekot ja dynamo oli aika vitun ankee kokemus.

En lannistunu.

Ajelin pitkin kevättä, kondis parani tipoittain ja ajoasento pysy samana, mitä nyt vähän ongelmia tommosen sivusta kiristettävän single bolt paskan kanssa, ja pitäs vähän rasvailla tota tolpan clamppia tai vaihtaa pirteempään niin olisin tyytyväinen, tai sit setback thomson tilalle kun mulla on yks ylimääräne R2 sille kaveriks

Toihan siis speksattiin mun puolesta pitkälti Tampereella Keskiössä, oli jotenkin todella vapauttavaa vaan luottaa jonku toisen arviointikykyyn.

Jälkikäteen ehkä hissitolppa oli liioittelua, ois voinu jotain muitaki partsei harkita toistamiseen ja nyt muistin että mähän vaihdoin muutes medium tartsin tilalle largen tosiaan niin ois ollu out of the box täydellinen mut toisaalta yritän päästä tähän speksailugeimiin takas ineen.

Topik aloitetaan kaiken alfasta ja omegasta tietenkin, hesa #1, laitetaan sitte loppumatkalta vähän lisää päivitystä!

11 Likes

Kertokaa mulle salsa lip lockista

Kaipaan kyllä Helsinkiin aika paljon, mutta se johtuu vaan siitä etten poistu tampereella himasta tarpeeksi ja kun mun pitää käydä täällä kerran viikkoon, on lopulta aika vaikeeta juurtua muualle.

On ollu kyllä good times tapella ittensä sammonkatua ylös tai tammelan läpi kerholle. Nyt kun on käyny siellä useemmin niin onhan se nyt parhaita juttuja mitä tampereella voi tehdä aivan totaalisen vasemmalla olevan mädättäjäb elämäntyyliä elämisen lisäksi.

Sekin piti mainita että vaihdoin sen mikrosoftin oletuskasetin 11-34, kyllä muuten tuntuu 100% enemmän polkupyörältä heti.

Kampi muute osuu ketjuun, ei se minusta aiemmalla pakalla :smiley: pitää varmaan lyhentää ketjua yms.

Vittu tuo on lepposa pyörä. Pitäs piirtää uudet jalat tohon tartsiin ja vaihtaa lamppu, vilkkuu ärsyttävästi mun mielestä sopivilla kaupunkinopeuksilla. On kai joku sähköpyörän tuikku, no, on mulla tuolla joku toinenkin, hermanni tietenkin, saksasta asti tilattu, globalisaatio, tiäksää.

pitää ostaa liittimiä ja askarrella.

Voi tietty olla et pitää ujuttaa joku konkka tai joku usbipalikka, kyllähän sitä kaikenlaista on!

2 Likes

Joku vois tonkia sen salsa lip lock instant otb legendan palstan syövereistä ja dokumentoida fiksisanastoon.

1 Like

Jos joku tekee tän niin adminin roolissa vaadin saada kuulla mielipiteen oliko vaikeaa vai ei. Itelle ei soita kelloja toi juttu niin en tiedä riittääkö pelkkä salsa lip lock otb mutta kokeillaan.

Kolme resulttia ja alin oli käsittääkseni riittävän lähelle.

Tolla haulla löytyy kyllä häiritsevän helposti välillä juttuja, rakastan sitä.

En muistanut muistavani tota kunnes luin ja silloin muistin.

2 Likes

Luin liplock instant otb:stä ehkä ekaa kertaa tai en tiiä mutta helvetti että meni aivot solmuun :rip_shrug:

Haluaisin ihan helvetisti kasata tästä fiksin tai sinkulan riserillä vaikka tiedän että se on aivan madness ilman lainapalikoita, joita mulla ei ole.

Tätä runkosettiä tuli Keskiössä ihasteltua ja kai se nyt sit täytyy dibsata. Vaikka oon aatellu että en enää lähde 406-elämäntapaan.

Hauskaa et meni työsuhdepyöräksi. Hissitolppa on aika raju, mut jollain 380mm kompaktidropilla satula alhaalla toi menee mukavan pieneen tilaan.

Hyvä proju. :salut_smoker:

1 Like

Piti alkuun tehdä semmone et sais sikailtua laukkuun IC-junassa mutta sitten tajusin että haluan arkipyörältä enemmän kuin se mahdollistaisi enkä jaksais säätää aina asemalla joten nyt sitten vaan ajetaan tyytyväisenä.

Renkaat haluaisin vaihtaa joko ihan aivan naurettaviin nappuloihin tai sitten vieläkin sliksimpiin.

Kyllä se jonkin verran herätti kiinnostusta keskiön synttäreillä kun hain sen, luulen että loppujen lopuks jos tommosta rahmensatzia sais jollain peak romukoppa outlet v. 2012 hinnoilla (wigglen tdf syysmyynti alet… on one/planetx… 3ttt forgie 3€…) eli 400€ niin näkyis luultavasti enemmän liikenteessä.

Toihan on myös mun ainoa ajokuntoinen pyörä kun piti erinäisistä syistä myydä vigorellista kammet. Siihen maistus record pistat taas, en kiellä.

Olin tossa avannu tolpan clamppia mut se naksahti jotenkin niin sairaalla tavalla että en multitool kuusiokoilla uskaltanu kokeilla tuuria, mutta hesen kovissa kaduissa se tuli sit höykytettyy taas monta senttiä alas, ja nyt on oikea polvi kipee :man_facepalming: onneks on vaihteet ni ei tarvi uhmata vaan voi veivaa sopivilla väleillä turvallisesti himaan asti.

Se sinkulaksi tai fiksiksi tuon askartelu houkuttaa nyt kyllä ihan liikaa, mikään ei edes estäisi kun aloin miettimään asiaa tarkemmin vaikka aiemmin väitin ettei onnistuis.

  • Vaihteet
  • Sinkula
  • Fiksi

0 voters

äänestin ja vaikutin

Rolleri, melalla ja paul/phil/chrisking käsittelyllä!!

Wat

emt ostaisin vaan pienemmän auton ja möisin pyörät.

kyl suomes voi juoda beer ku ajaa autoo

1 Like

Tänään piti vähän säätää tota tolpan korkeutta niin napsahti tolpan pannasta pultti. onneks ryhdyin hommiin himassa, sai saman tien vaihdettua uuden. lokareita pitäis jaksaa säätää mutta katotaan huomenna.

1 Like

Onko tässä topikissa siis joku pyörä, vai vaan toi stobe?

9 Likes