Road Rage - tarinoita liikenteestä

^^ niin siis tein rikosilmoituksen. En näe, että olisin hirveesti hyötynyt jos olisin jäänyt paikan päälle rähisemään edes verbaalisesti koska tilanteet eskaloituu helposti.

Konsta - 16:51, 3.10.2018 » Hyvin ja oikein toimittu.
Ja tossahan on siis ajoradan molemmin puolin jalkakäytävät ja toiseen suuntaan pyöräkaista, eli ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä oikeasta paikasta.
Groucho - 18:24, 3.10.2018 »
Konsta - 16:51, 3.10.2018 » Hyvin ja oikein toimittu.
Ja tossahan on siis ajoradan molemmin puolin jalkakäytävät ja toiseen suuntaan pyöräkaista, eli ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä oikeasta paikasta.
Bussikuskin mielestä mun olis ilmeisesti pitänyt ajaa toisella puolella tietä yksisuuntaista pyöräkaistaa vastapalloon.

kettu mitä pandaa. ja jos rehellisiä ollaan niin tän pandan olis kyl vähän tehnyt mieli vetää kettuu kasettiin

Eiks asbi kertonut vähän aikaa sitten ettei oo mitään yksisuuntainen pyöräteitä / pyöräkaistoja.

Pyörätiet =/= pyöräkaistat

(vaikka itsekin puhuin yllä virhellisesti pyörätiestä)

Nietzsche Napero - 23:01, 2.10.2018 » Jos jollain konalla kehtaa ajaa niin ansaitsee kyllä kaiken haukkumisen.
Vittu siellä koneen toisella puolella on niin satavarmasti joku ylilaudan viime vuonna löytänyt 19 vee valaistunut luuviulu, jolla olis rastat jos ei tarvis poistua ulkoilmaan koska joku vois kiinnittää huomiota poikkeavaan ulkoasuun. Nyt on sitten keksitty että internetin ihmemaailmassa voi esittää jotain mitä ei olla ja ollaan niin uskomattoman taitavaa trollaajaa vaikka oikeasti olet lähinnä myötähäpeää peilikuvassasikin herättävä reisitaskuhousu, joka elämänsä ainoissa käymissään kotibileissä laittoi Spotifysta soimaan fuusiojazzia jotta muutkin tajuaisivat. Painu jo vittuun.
Munccis - 19:08, 3.10.2018 »
Nietzsche Napero - 23:01, 2.10.2018 » Jos jollain konalla kehtaa ajaa niin ansaitsee kyllä kaiken haukkumisen.
Vittu siellä koneen toisella puolella on niin satavarmasti joku ylilaudan viime vuonna löytänyt 19 vee valaistunut luuviulu, jolla olis rastat jos ei tarvis poistua ulkoilmaan koska joku vois kiinnittää huomiota poikkeavaan ulkoasuun. Nyt on sitten keksitty että internetin ihmemaailmassa voi esittää jotain mitä ei olla ja ollaan niin uskomattoman taitavaa trollaajaa vaikka oikeasti olet lähinnä myötähäpeää peilikuvassasikin herättävä reisitaskuhousu, joka elämänsä ainoissa käymissään kotibileissä laittoi Spotifysta soimaan fuusiojazzia jotta muutkin tajuaisivat. Painu jo vittuun.
tarkottaako tää, että tykkäät sittenki siitä mun lahjakakka-konasta ._.

Minä rakastan sitä koko ajan. Se on ainoa pyöräni jolla ajetaan ja joka on lämpimässä.

Munccis - 19:08, 3.10.2018 » Vittu
Kuule poika laitanko mä sut tonne (reisitasku)takataskuun? Turha sun on tulla tänne mitään huutelee, jatketaan keskustelua sitten kun oot laihuttanut itsesi semmosiin mittoihin että erotut lihajunttikansasta, sen jälkeen nosta wattisi edes puoliksi minun tasolleni. Sitten voit jatkaa tunneperäistä ölinääsi.

Voisiko joku nyt jo antaa nprlle banaanin, muistaakseni siitä saa kasvulle oleellista sinkkiä?

Jaksais vetää täysiimpää karkuun :wink:

No onhan se nyt söpöä kun uhmaikäinen napero pojittelee aikuisia ihmisiä.

Roller94 - 20:56, 3.10.2018 » Voisiko joku nyt jo antaa nprlle banaanin, muistaakseni siitä saa kasvulle oleellista sinkkiä?
Naurahdin tälle hyvin lujasti

T.Nüschelerin mitoissa

kaukomieli - 21:01, 3.10.2018 » No onhan se nyt söpöä kun uhmaikäinen napero pojittelee aikuisia ihmisiä.
Ja noloa.
Nietzsche Napero - 20:39, 3.10.2018 »
Munccis - 19:08, 3.10.2018 » Vittu
Kuule poika laitanko mä sut tonne (reisitasku)takataskuun? Turha sun on tulla tänne mitään huutelee, jatketaan keskustelua sitten kun oot laihuttanut itsesi semmosiin mittoihin että erotut lihajunttikansasta, sen jälkeen nosta wattisi edes puoliksi minun tasolleni. Sitten voit jatkaa tunneperäistä ölinääsi.
Eiku painu nyt vaan takas sinne missä jotain kiinnostaa. Tai etsin sut käsiini ja istun sun päälle. Pyllyllä.

Jaa että tästäkin topista tuli rasvaprosentti ja watti topi

hoitaako ylläpito edelleen asiaa yksityisviestein

Veijo Martela oli löytänyt tehokkaasti pysäköintipaikan Kalasataman metriksen luota. Ihan riittävän levyinen eli just Transitin kokoinen ja vielä suojaavat kanttaritkin kummallakin puolella. Jotain pyöränkuvia oli maalattuna siihen parkkipaikan asvalttiin, varmaan kaupunkipyörien mainoksia.

Nopeutin Veijon hommia ja avasin lukitsemattomat takaovensa ystävällisesti selälleen. Tulikin heti melkoisella ripeydellä ulos ohjaamosta joten pääsin onnittelemaan hienosta parkkipaikan valinnasta ja poistuin autoradan kautta paikalta.

(aikuisemmalla tavalla tämä olisi kai edennyt rekisterinumeron ja pörssiyhtiön Martela Lifecycle -vastuullisuuspäällikön kautta mutta jäi se numero siinä kiireessä painamatta mieleen…)

meloin tuossa töölössä siinä mechelinin ja lönärin välisellä tiellä ylämäkeä juuri ja toki katseen ois voinu pitää edempänä tiessä, mut yhtäkkiä taksikuski vaan putkahti eteen joltai pihalta niin että jouduin hidastamaan. hämmennyin ja sitten näytin finkkua kun sain katsekontaktin.

Että hävetti tänä aamuna meidän pyöräilijöiden puolesta. Neljä tyyppiä laskee alas Vihdintien mäkeä rinnakkain ja kaksi niistä päätti jaetulla kelvillä oikaista mun vasemmalta puolelta vaikka silläkin puolella oli ihmisiä kävellen. Kai sillä nuorisolle mallia näyttäneellä hybridistillä oli kovakin kiire. Annoin palautetta.