Road Bliss

http://www.vastavalo.fi/lintu-linnut-varis-sattumia-lannassa-328476.html

Fotorealismia.

Tapaninpäivä ja slicksikelit

kaukomieli - 15:17, 25.12.2013 » Kotimaisia korppeja ei tosiaan paljon näy, muutaman olen sattumalta nähnyt.
Jos jollain tämä on toivelistallaan eikä tiedä missä korpin voisi nähdä niin voin tarvittaessa näyttää yhden varsin suuren yksilön. Asuu tuossa aivan naapurissa. Sijainti siis pohjoinen Vantaa.

Kylläpäs rossinappulat rullas hyvin, kun vaihdoin takaisin nastoista. Niiden rohina oli jopa nättiä verrattuna siihen nastojen ääneen. Oli näin lauantaiaamuna melko rauhallista ja rentoa polkea kaupungin läpi muutenkin.


Käpylä (amer) - Nikkilä - Käpylä (KäpyGrilli).

Crossikumit vaihtu gaattoreiks ja takarattaasta putos hampaita. Vuoden ekat ajot ja ainoo rajote oli kuskin kunto…

Smurffilla siistit kuvat.

Uus unitti neitsyt ajolla, reissun aikana tanko muuttui pikkuriseriin, ja loppupäivä ollut pelkkää blissiä. Uus satulaki oli bliss.

Tänään Erottajalla eräs turistipariskunta seisoi siististi odottamassa vihreätä valoa asfaltiin maalatun polkupyöräkuvion päällä. Kävelivät sitten pyörätietä pitkin kadun yli sellaisella ilmeellä että kyllä me osataan käyttäytyä. Очень хорошо!

52 km ajoa ja seassa ripaus urheiluakin, olo kaikin puolin maksimaalisen erinomainen. Ero on suuri kun olen ollut viimeiset 2 kk taantumuksen tilassa tyytyen lyhyisiin arkiveivaamisiin.

Ah, silkkaa blissiä.

Arskaa, kuivia katuja ja pikkaisen pakkasta.

Ihan kiva oli käydä vetäsemässä just kasatulla pyörällä testilenkkiä. Kuivat kelit ja hyvin rullas/skidas!

Tyhjät kadut, tyyni sää ja talvikumihommat kunnossa. Oli pakko mennä kiertotietä kotiin, kun ei tullut kylmä ja tyhjillä teillä uskalsi jopa vähän päästellä menemään :slight_smile: Vaikka toi pyörä nyt näyttääkin ihan tankilta, niin ajo on silkkaa blissiä.

-Taina

Pilvetön taivas ja sopivan kipakka pakkanen. Koulumatka kasvoi kahdesta kilometristä kahteentoista jakerrankin pyöräkin toimi moitteettomasti :). Olis tarvinnu vaan lämpimämmät sukat.

dubbel

Siistii, ku pääsee oikasemaan jäätä pitkin esim. Kulosaaresta Hertsikanrantaan ja sieltä Kyläsaaren kierrätyskeskukseen. Ei tarvii kuunnella melua eikä tuu mistään road ragea. Toistaiseksi en oo osunnut virtapaikkoihinkaan, ihan kiva sekin. Hyvä yhdistelmä, kun on pakkasta ja ei lunta.

Kello oli viis vaille nepa ja mä olin wtc:llä aleksilla pläräämässä posteja. Ruudulle kilahtaa nouto aleksanterin teatterista Japaniin, eli siis toimistolle Panimokadulle. Pitäis olla mukamas varttia yli perillä. Jeppistä jees ja nyt hei oikeesti. Mullahan on siis nää postit tässä ja kai ne urpot nyt muistaa sen ja en todellakaan rupee nyt soittelemaan perään.
Noh, tehään paperihommat loppuun ja ruvetaan pukee. Kartsa soittaa kolmee yli et ooksä jo siellä bulsalla. Mä olin vähä et en kuule taida olla ja mitäs tästä muuten maksetaan ja mullahan on sit vielä manskulla vakkarikäynti ja blaah,blaah,blaah vaikka mehustelin tietty jo upeeta päivän viimestä totaali-uli-ulia ;-D

Kuittasin keikan kyytiin 16:09 Bulevardi-kaksseiskan aulassa ja kysyin vaksilta et mistäs päin taloa löytyis tämmonen ku Into Liikkeessä ry :smiley:
Ravasin kolmanteen ja täti rupee lässyttämään et tän on sit pakko lähtee tänään eteenpäin ja voitteko soittaa ja kertoo et onnistuiko. Noh, annahan kuori tänne, ni katotaan kui käy.

Sit mentiin. Kaisaniemenkadulla revin toisen buffin pois kaulasta ja muistin et siellähän on alla mun uus pikku-antilta saatu smileykuvioitu turbokauluri.
We call it acieed ja lisää painetta koneeseen!

16:21 Heh.

Hyvä virne oli kyllä naamalla ku rullailin palauttelutahtiin mansku viidentoista kautta himaan.

Acid, the musical phenomenon
Only for the headstrong
Makes you want to dance
Move to the beat
Puts you in a trance
Keeps you on your feet
We call it acid.

Aika blissiä, kun parin viikon vaihteet/marathonwinterankkurit/muut järkipyöräilypunnukset-kokonaisuuden sijaan sain B.V. Jacksonin talviasuun. SB8:t, 46/21, jarrutonfoksi ja täydellinen cx-sää, aitoa pyöräilyn iloa!

Skippasin keskuspuiston loskaisuuden eilen, hyppäsin rollerin selkään ja lähdin ajelemaan päämäärättömästi. Suunnan valintaperusteena oli lumettomat kelvit. Myötätuuli, auringonpaiste ja lämmin ilma pisti hymyilyttämään, ja pyörä kulki niin maanmainiosti että talvivälit loppuivat samantien kesken.

kivasti muuttui masentava “talvikeli” ihan kivaksi kun vaan ajoi lujempaa. kiitos nastat + lokarit, kiitos se pieni kuolemanpelko takaraivossa joka aina välillä piristää.