Riihimäki

Onko Riihimäki niin autio kuin kuvittelen? Löytyisikö täältä kuitenkin harrastajia johonkin kivaan toimintaan? Vaikka kuvarasteihin? Damage näköjään rakentelee fillaria, mutta onko muita?
Pyöräilijöitä tulee lenkeillä vastaan kohtuullisia määriä, mutta kaikilla on toistaiseksi ollut vaihteet.

Hikiässä on kuulemma yksi rancca setä.

Yks mun runko pääty riihimäelle. En tiiä onko päässyt jo kovaan ajoon.

Riihimäessä oli taannoin 2005 (muistaakseni tai 2006) ällärikapat.

Seurakuntakodilta lähdettiin ja sompailtiin kaikki nähtävyydet: Veturi Paloheimon edessä, ravirata, vankila, maauimala, Prisma (silloin Smarket), vedä bisse ja tuo kuitti todisteeksi maaliin… oli siinä muutama muukin paikka, lopuksi tempotempo hiksaan ja saunaan.

Oli melko epic… uusintaa odotellessa.

JvG - 21:59, 1.5.2013 » Yks mun runko pääty riihimäelle. En tiiä onko päässyt jo kovaan ajoon.
Eihän ollut Peugeot ja ostaja aika pitkä (190) kaveri? Jos, niin siitä on tulossa valitettavasti vaihteellinen, mutta onneksi sentään todella hieno.

^nope vaan tää runko https://www.yksivaihde.net/old/12826

Pari vuotta sitten jotain pooloa tms. yritettiin saada järkättyä, mutta ei löytynyt osallistujia, jos nyt enemmän porukkaa.

Eppu Ajomieshän Hikiässä nykyjään vaikuttaa.

Luulen että pooloon en kyllä itsekään syty. Ja hajonnut fysiikka rajoittaa jossain määrin kovempia urheilusuorituksia. Mutta jos innostuneita löytyy, niin leppoisammissa jutuissa olisin mielelläni mukana. Just jotkut kuvarastit tai vastaavat joutenpyöräilyt kiinnostaa.

Nostan toiveikkaana tätä aihetta… Olisko kiinnostusta kuvarasteihin?

HEP ! Jos täältä löytyy muitakin kun me kaksi niin todellakin.

hmm. Täytyykin kysäistä vaimolta aamulla, jos sitä kiinnostaisi tällainen toiminta. Se ei kylläkään ole seuraillut foorumia, mutta jos se tästä lähtis. Kiva mixte sillä on jo.
Entäs jos kaksin laittais homman käyntiin, ja katselisi jos muita löytyy mukaan? Millaisella pyörällä rullailet pkka?

Kuulemani mukaan täältä löytyy muutamia harrastajia, kerran olen täysiitkin huudellu ! On kuulemma pursuit olmokin täältä myyty yksvaihteen kautta… Allani kierii valkorenkainen fiksi paddywagon, et voi olla tunnistamatta jos näät… Eilen tuli myös vastaan joku sininen konversio yhden tutun alla, että ei aivan autiota ole. Lähetkö ajelulle funk?

pienet cruisailut vois olla ok.

Kuvarasteihin vaimo lähtis mukaan. Kuvarastit aloitettu
https://www.yksivaihde.net/old/17344

Kuka tunnustaa ajavansa valko-vihreällä yksvaihteisella? Nähty mäkkärin valoissa menemässä hämeenkatua itään kello 18:10.

Näin tänään pitkätukkaisen ja ehkä tatuoidun ihmisen ajavan yhdellä ainoalla vaihteella. Könkelissä tais olla etutarakkakin. Värejä ei jäänyt mieleen, kun oli niin ohikiitävä hetki. Oliko sama?

Näin kaukaa, väreinä tosiaan oli puoliksi valkoinen puoliks vihreä. Kuskista ei havaintoa kun tuijotin pelkästään suu auki sitä ainutta vaihdetta ja droppitankoa. Tais olla konversio.

Vahva veikkaus, että ei seuraa tätä foorumia niinkuin monikaan yksivaihteilija tällä kylällä…