Retkitavaratori / Touringequipmentmarket

Myyty

Harkitsen Hilleberg Soulon myyntiä. Järeä neljän vuodenajan sooloteltta. Ei ole ultralight, mutta vähintäänkin ultraromantic puurajan yläpuolelle, myräköihin ja meininkeihin :slight_smile:

Mukana maavaate, kaikki kilkkeet ja muutenkin kondis oikein mainio.

700e ajattelin pyytää.

2 Likes

MYYTY Telttojen hustlaus jatkuu: löysin nimittäin tästä teltasta kahdella ovella varustetun mallin joten tää joutaa tieltä pois.

Marmot Limelight 2P, mun mielestä hiton hyvä perusteltta kolmen vuodenajan käyttöön. Nopea ja selkeä pystyttää, kupolimallisena helppo liikutella myös pystytyksen jälkeen. Mahdollisuus kiilata tarpeen mukaan, myrskynaruilla kestää rajuakin keliä. Siedettävä pakkauskoko ja -paino. (<3kg)

Kahden hengen nimellisesti, mut yhden ovensa puolesta voi tehdä vähän tiukkaa pidemmillä reissuilla kimpassa. Yksinään täällä oleilu on luksusta.

Olen mä tällä retkeillyt talvellakin, jos ei ole kovaa lumikuormaa tiedossa niin ajaa asiansa.

Ulkoteltan vetoketju on rikki, ja käytön jälkiä on, mutta muuten kaikki ok. Ulkoteltassa on velcrokiinnitys myös, millä oven saa kiinni. Eli nätillä kelillä toimii mainiosti, ja vetskarin korjaamalla tulee oikein hyvä.
Kivalla kelillä toki selviää vaikka pelkällä sisäteltalla.

40e ajattelin pyytää, mut tarjota saa. TÄMÄ MENI Sijainti Hesa.

2 Likes

Vasta hankittu Mackenzie 4x3m tarppi onkin vähän turhan iso. Vaihdetaan siis pienempään, vaikka 3x3m tai jotain. Sijainti Helsinki

Ostan:
Kaasukeitin (Pocket rocket tai vastaava)
Trangian triangle setti tai vastaava
Hyvä L-XL-kokoinen kolmen vuodenajan makuupussi (kevyt ja hyvin pakkautuva, en ole erityisen kylmän arka)

Jos et saa laitettua mulle yksäriä, niin tykkää tästä viestistä ja laitan sulle viestiä.

Helsinki/posti

Ostan ehjiä:
Kevyt tarppi
Carradicen Super C -laukku
Puunhalaajat riippumattoa varten
Voilestrappeja / toimivia kopioita
Pelagon etutarakkaan sivulaukut

Tarjoa yv:llä, sijaintina Hki ja lähiseutu

PS. Myös vinkit alelaareihin otan mieluusti yksärillä vastaan!

Kannattaa täsmentää!

1 Like

Oi hitto. Satulalaukku! Miksei sivulaukkuina sama vaihtoehto tietty joo.

Ostan:

  • Helinox Zero
  • Durston x-mid 2

Ja vastaavia voi toki tarjota.

Myynnissä:

-n. 10 vuotta vanha Jetboil Flash. Viimeiset 5 vuotta käyttämättömänä kaapissa. Piezo-sytytin toimii, jos sille päälle sattuu. 60 €
-MYYTY: DD Hammocks -setti
Kamat Oulussa ja nouto etusijalla, postitus ostajan piikkiin.

1 Like