Retkitavaratori / Touringequipmentmarket

NO NYT

Linkki ilmoitukseen

salee hyvä teltta! GLWS

ite aijjon odottaa et outdoor buumi laantuu ni sit voi ostaa ameriikan majan kaksnumeroisella summalla. siihen asti voi nukkuu tarpin alla

2 Likes

henkilökohtaisesti joudun myös jatkossakin rullaa tän auki, mennä päälle pötköttää ja rullautua takas kiinni.

1 Like

Ei toi DD frontline saa käyttöä. 40e ja nouto pasilasta jees

Mulla vois saada. Laitatko mulle yksäriä, sulle ei taida saada noin vain lähetettyä viestejä?

1 Like
1 Like

Oisko jollee tarvetta makuupussille, Rabin solar ykköselle? Se pidempi malli. Meikälle hartioista ihan liian tiukka :pensive: käytetty kahesti sisäpussukalla! Jos siitä 60e sais niin olisin tyytyväinen.

Edit: MYYTY

Olisko jollain tarpeettomana saddle bagia ja anything cage tyylisiä mounteja?

Esim Restrapin 14L saddlebagia olen suunnitellut hankkivani, mutta huudellaan täällä jos jollain on ton tyylistä ylimääräisenä. Vedenpitävä saisi olla, kun ajattelin makuupussia yms tunkea sinne.

Ostaisin thermarest z-lite makuualustan. mieluiten parhaassa kelta/hopea värissä. jotain vastaavaakin voi tarjota.

1 Like

##Myyty##
Myydään Urberg insulated airmat + pump bag
Hp. 40€, mieluiten treffit Helsingissä. Voin harkita postitusta jos ei meinaa mennä kaupaksi.

Pitkän viikonloppuvaelluksen (helatorstai-sunnuntai) jäljiltä voin kommentoida kohtuu pieneksi/kevyeksi ja ainakin näille keleille tarpeeksi eristäväksi. Ainoa syy myyntiin on, että paljon liikkuvana nukkujana mummy-shape ei vain toimi.

löyty

kaikki meni. Mut voisin ostaa jonkun perus Expedin makuualustan, ilmalla tai ilman.

HKI

Puunhalaajat, karabiinit, whoopee slingit ja hyttysverkot hankintalistalla. Tarjoile, jos ylimääräisenä jotain. T: riippumatto-curious

Laitetaas vielä uutena ilmoituksena, kun telttaspekaus käynnissä.

Harkitsen luopuvani Hilleberg Soulosta, tästä jollekin pomminkestävä teltta ympärivuotisiin sooloreissuihin. On erittäin hyvä, joskin aavistuksen järeä kevyimpiin seikkailuihin. Pakkautuu kuitenkin aika näppärän pieneksi. Omat reissut menee koko ajan enemmän jalan, jolloin keveys on se juttu ja sen vuoksi jotain näppärämpää mielessä tilalle.

650e maavaatteen kanssa. Perinteisesti ei pakkomyynnissä koska tuntureilla ja talvireissuilla tuota arvostaa… :stuck_out_tongue:

Odielta ostettu wanha North Face teltta vuotaa käsittelyistä huolimatta ja kepit toista kertaa jo hajalla joten sen lienee aika jäädä eläkkeelle. Täten etsin tositarkoituksella 2 hengen telttaa, mieluiten kupolityyppinen tai muu itsestäänseisova ja korkeahko että mahtuu istumaan, leveä ei tarvi olla. Ei tarvi olla ultralight, mutta niitäkin voidaan harkita. Eli tyyliin Hilleberg Niak / Helsport Reinsfjell jne. Voi kuitenkin tarjota kaikenlaista, mut tosiaan ensisijaisesti kohtuullisen sään rento teltta, ei tarvetta tunturi/vuoristo/extreme teltalle.

Budjetti max ~500e. Vaihdossa voit saada jonkun erikoisen pyörän joita mulla on liikaa.

edelleen saa

Ilmainen/tuo Pyynikin käsityöläispanimon bisse/random piss beer/sen kokoinen kuivapussi että saan siihen oman vastaavan, ei kukaan muukaan oo tästä vieläkään halunnu maksaa. Nouto Helsinki.

Oliskohan joku luopumassa Alpkit soloist -teltasta tai vastaavasta? Ostohousut vähän jalassa

Ostetaan makuualusta:

  • ilmatäyttöinen (ei itsestään täyttyvä), mieluiten täyttöpussilla
  • eristetty, R-arvo 3-5
  • suorakaiteen mallinen, standardikoko tai MW

esim. Exped, Nemo, Sea to summit, mitänäitänyton

Helsingistä tai postitettuna

Minulla olisi Exped SynMat Hyperlite M jos kelpaa. Ostettu 2016 mutta käytetty ehkä 20 yötä.

Muillekin tiedoksi. Vaihtuu rahaan tai vastaavanlaiseen mutta leveämpään alustaan. Turku/Posti.

Taitaa olla tämä?

Muuten ostaisin pois mutta :frowning: :