RengasRAUDAT

Itse käytän Savonia sarjan veitsiä, kahva päätä. Ovat hyviä.

anteeks konsta, että tuputin schwalbeja.

It’s totally ok dude.

Vetele sinä niillä omillas niin minä vetelen noilla omillani. Ja tästä mennään etiäppäin yhtä kokemusta viisaampina taas eikös juu.

nyt kävi niin, että kusetin. en ole pahoillani. mulla on hajonnu soman muoviraudat ja noi parkit. schwalbet ei toistaiseksi, mut en epäile etteikö nekin hajoa vielä. ne on lähinnä ergonomisemmat ja ohuemmat päistä. edullisetkin saatana. parempiakin on varmasti olemassa, mutta helposti hankittavista perusvivuissa ei välttämättä.

Kusetitko. Oon aivan hirveän pettynyt.

Kuule. Tehään hei sittenkin niin että mä soittelen sulle päin jooko.

mut oon pahoillani, että kusetin. ei pitäs kusettaa tolla tavalla ketään.

tnts - 13:51, 8.9.2013 » no niin, testasin. Kyllä ehdottomasti jatkoon. Varsinkin tuo päälle asentaminen oli varsin kätsää, kunhan vaan sisurioli sopivasti kumin sisällä. Kylläkin laitoin Ardentit Salsa Delgadoille, joten ne ois mennyt perinteisesi sorminkin, mut kyllä tuolla pyöräytti todella näppärästi. pitää raportoida vielä, kunhan laitan katu-/ratakumia tuolla, et mikä sit on tunnelma. mut alustavasti ei voi kuin suositella. kuulin huhua, et noita vois olla tulossa pelagoon myyntiinkin, joten ehkä kohta saatavuuttakaan ei tartte arvailla.
http://static.jensonusa.com/images/Default-Image/Zoom/3/TL243I00.jpg

ollut käytössä nyt reilut 2 vuotta ja on kyllä hyvä. Ennen kyllä tuli puljattua paljon enemmän kaikkee, et ei nyt niin hirveesti ole ollut käyttöö ja varsinkaan vaikeita tapauksia, mut ehdottomasti suosittelen.

http://www.bikerumor.com/wp-content/uploads/2012/04/20120421-161908.jpg

http://media1.rosebikes.de/product/1850/1/9/1997183_4.lspu52w3hq.jpg

kaikilla muoveilla oon pärjännyt. tai no omaa hölmöyttä oon muutaman katkonut ja jotkut on vähän mukavampia kuin toiset mutta tulee käytettyä aina semmosia mitkä löytää eka käteensä.

Ite tykkään kyllä semmosista missä on selkee koukku kärjessä jonka saa tungettua renkaan alle. Joidenkin saakelin tiukkojen renkaiden kanssa ei paljo auta että saat esim sen yleisimmän mallisen park toolin vivun sinne alle kun se lipsahtaa heti ulos ku yrität yhtään mitään tehdä.

yhtenä erikoisuutena oon tykännyt tollasista Ekip-merkkisistä jotka kaartuu aika radikaalisti. Tykkään nääs vääntää reunalankaa vanteesta ulospäin työntämällä vivun pinnojen välistä vanteen toista reunaa kohti ja noi toimii siinä tosi hyvin. muutenkin kivan ohut ja terävä koukku tossa kärjessä, varmaan kuluu nopeemmin mutta tarraa tiukimpaankin reunalankaan. On-onelta noita sai jollain senteillä/kpl aikanaan, niiden saitilta näköjään ton kuvankin pöllin

nii ja varmaa muutaman kymmenen rengasvipua oon katkassu ja monta myös heittäny roskiin ku kärki on pehmennyt ja kulunut ihan suoraksi

ehkä en vaa osaa

mustAfa - 23:14, 3.11.2015 » rengasvipu-termiä olen koettanut lanseerata tämän epätarkan nykyisen rautajutun tilalle.. t. rengasfriikki
Tää o hyvä. Kun kyseli kaupoista rengasrautoja, vastattiin, että "ei oo, on vaan näitä muovisia." Kun toisaalla kysyi sitten rengasmuoveja, vastattiin, että "anteeks mitä?"

Onkos näistä VAR-rengastyökaluista kokemuksia? Paljon noita ainakin kehutaan foorumeilla.
http://www.tritalk.co.uk/forums/userpix/11209_var_1.jpg

Oho. Vaikuttaa näin ruudulta katsottuna viksulta vivulta. Onhan toi jotain muovii eikä metallii?

Tuolta

Niin. Campagnolon rengasraudat/rengasvivut/rengastyökalut on kuulemma hirmu paksut. Kuka omistaa/on käyttäny? Kertokaa lisää!

Ai kappas, löytyi ajankohtainen viesti melko tarkkaan parin vuoden takaa.

Lumikko - 22:24, 3.11.2015 » Sitä mihin ne on tehtykin. Mut ilman sitä renkaan tuuppaamista vanteen keskisyvennykseen.
Aiheenahan oli rengasvipujen katkeilu, mutta vahvempien vipujen kanssa vissiin sitte vanne vaurioituu.

Just meni tilaukseen elinikäisen takuun Pedrokset, joten rip vanteet.

Ennestään löytyy jotkut Biltemat ja Park Toolit. Biltemat mun mielestä noista mukavammat käyttää, mut yks mennyt reilussa kymmenssä vuodessa poikki.

Pedros on paras. Mä oon ostanut niitä muutamat ihan vaan että joka taskussa on yhdet.

Parkin setistä 2/3 taipui muovin pää suoraksi jonka jälkeen siirryin Pedroseihin. Nyt niistä katkesi yksi Nishikin lastenpyörän random-ensiasennuskumeja irroittaessa. Jumalauta, että oli tiukat, on niitä monenmoisia vanne-rengasyhdistelmiä väännetty rystyset verkllä, mutta noi oli ihan omaa luokkaansa. Meinasin jo hakea pihdit ja katkoa reunavaijerin. Silti Pedrosit olleet sen verran hyvät, että ostan lisää.

Ai täällä bablattiinkin jo pedro’s:sta. On muuten bäst ihan oikeasti.