Rengasarvostelut

pistosuojanauha alle ja ajat tuon kankaille

Vaara-Ali - 22:34, 16.9.2013 » Pystyykö tollasta vekkiä esim. liimaamaan menestyksekkäästi takaisin yhteen?
Ite oon joskus ommellut kasaan. Sisäpuolelle liimasin vielä paikan. Hyvin kesti.

Vaara-Ali - 22:34, 16.9.2013 » Pystyykö tollasta vekkiä esim. liimaamaan menestyksekkäästi takaisin yhteen?
Pikaliima on juuri tätä varten! Vekin koosta riippuen lisäisin sisäpuolelle ehkä vielä sopivan kokoisen [nylon-tarran](http://nappi.valmiskauppa.valmiskauppa.fi/nylon-paikka-p-1044.html). Tässä on syytä muistaa, ettei mitään luonnonkuitua voi käyttää juoksevan syanoakrylaatin kanssa, tuloksena on vain kitkerää savua.

Mitä vaihtoehtoja mulla on kun haluan 30-32mm paskuisen nappulaisen kumin? Cx pro mutta onko muita? Ja mikä on pitämättömin rengas mitä tiedätte?

32mm smallblock8 oon kuullu huhuu

^Samat jutut kiertää ja kiertää ja kiertää…

jerppa - 23:25, 16.9.2013 » Ja mikä on pitämättömin rengas mitä tiedätte?
Enpä varsinaisesti osaa yhtä osoittaa, mutta jotain halvimpia ja eritoten vanhoja käppärenkaita kannattaa tuolla mielin hypistellä, kun sellaisia vastaan tulee. Riittävän paksun renkaan omatoimista kovettamistakin voisi kokeilla, vaikkapa tärpätillä ja tulella.

Biltsugummit skid jerppa. Julialle terkkuja

Vaara-Ali - 22:34, 16.9.2013 » Pystyykö tollasta vekkiä esim. liimaamaan menestyksekkäästi takaisin yhteen?
4seasonin liimasin pikiksellä ja laitoin paikan sisäpuolelle. On kestänyt jonkun satasen takana. (Taisin viimeks kirjoittaa tän saman johonkin toiseen ketjuun eilen.)
jerppa - 23:25, 16.9.2013 » Ja mikä on pitämättömin rengas mitä tiedätte?
Continental Country Plus, skidaa melkein itsestään.
jerppa - 23:25, 16.9.2013 » Ja mikä on pitämättömin rengas mitä tiedätte?
Lithion 2. Koko ajan oli olo kuin ajais vesikelillä.
jerppa - 23:25, 16.9.2013 » Mitä vaihtoehtoja mulla on kun haluan 30-32mm paskuisen nappulaisen kumin?
En nyt tietty jaksanu tarkistaa kunnolla mutta löytyiskö [tuolta](https://www.yksivaihde.net/old/17980) jotain.
munakorva - 10:38, 11.9.2013 » soma everwear, jos se skidattavuus on se eka ominaisuus, on paksusti kumia. Tää kumi ihan oikeasti kestää aika pitkään verrattuna muihin. Ei mitkään tosissaan kestä. Jos luisuttaa täytyy myös asennoitua vaihtamaan renkaita.
muneeeezzzzzzzz en loytany haulla, oliko taa hyva gummes? voisin koklaa sita viela tana syksyna kun kerran maksaa saman verran mita gaattorit taalla.

Mikä voi olla. 2 kertaa peräkkäin.

  1. Rengas vanteelle
  2. Ilmaa sisään 120psi
  3. Autolla töihin
  4. Kotiin tullessa rengas tyhjä, eri sisäkumit, olivat uusia.

vannenauha

Mulla on 15mm vanne ja vannenauha on 10mm veloxin puuvillainen. Mitä mää sinne laitan.

Laita 17mm vannenauha.

Laita vanneteippi! Ei lähe pois paikaltaan!

Niin siis teippiä siellä on. Aluks oli itseasiassa 16mm, puhkes myöhemmin itsestää. VAihdoin 10mm, kun ajattelin vanhan olleen liian leveä, ja taas sama homma uusiksi. Veloxin teippiä tosiaan, oisko joku muu teippi kuin tollanen vintageteippi parempaa?

Vaikka tää?

Veloxithan on ns. luottokamaa.

Renkulachätti jatkuu:
Durano kankailla. Räjähtääköhän se tänä yönä eteisessä?

itellä ainakin kestänyt bulkki vannenauha ja sähköteippi hyvin n. 8bar paineet