Rawland Nordavinden polkupyörä

tmar - 11:08, 3.7.2019 » Droppitanko elämä taitaa olla osaltani käsitelty
droppitangollahan saa paljon enemmän otteita

Hoplaa! Kaupan päällisenä saat BLB:n randotartsin.

myytkö puoleen hintaan

Vika uppi: 699 € = kompliitti runkosetin hinnalla!!!

Vaihoin flätit tähän ja oon nyt parina päivänä/yönä ajanu ihan huvikseen. Hiton hyvä, onneks kukaan ei ostanu. Vois uuden retkipyörän hankinnan jälkeen poistaa lokarit ja vaihtaa kunnon muhku renkaat alle.

Etutarakka tähän pitäs kyl kanssa saada, eli jos pyörii pelago commuter tyylinen tarakka jouten niin laita pm.

Tosi hyvä että pidit tän

Tää oli kaunis ajatus. Valitettavasti liian kaunis tähän maailmaan, koska pikkunappula kerää jopa kuivalla aika reilusti tavaraa rämisemään tuonne ahtaan lokarin ja renkaan väliin. Choose your own adventure.

Tämä on kyllä tosi ihana. Onneks ei oo mun kokoa, olisin muuten joutunut ostamaan tän pois aikasemmin.

tmar - 13:44, 27.8.2019 » https://i.imgur.com/iQV98bf.jpg Tää oli kaunis ajatus. Valitettavasti liian kaunis tähän maailmaan, koska pikkunappula kerää jopa kuivalla aika reilusti tavaraa rämisemään tuonne ahtaan lokarin ja renkaan väliin. [i]Choose your own adventure.[/i]
Projektista tuli myyntitoba taas kerran:

Rungolla ja suurimmlla osalla osista ajettu n. 800 km. Ei satulaa eikä Carradice tukea.

Rawland Nordavinden XL runkosetti, laakeripinnat valmisteltu Töölön Pyörässä
Tange Technoglide ohjainlaakeri
Tektro mid reach -maantiejarrut
Ultegra 6600 x Open Pro SUP kiekot ja käytännössä uudenveroiset vihreä-tanwall GKSK 32c + GP4000sII kumit mukaan
SKS 42 mm lokasuojat
SRAM S350 42t 172,5 mm ja SRAM GXP keskiö
M520 polkimet
SRAM Rival kahvat, SRAM X9 takavaihtaja => 1x10 42x11-36 voimansiirto
Velo-Orange 100 mm / Soma kompaktidroppi
Kirkas setback tolppa

650 €
50 € lisää niin saat uudenveroisen Brooks Swift penkin.
Droppitanko elämä on toistaiseksi osaltani käsitelty.

laita tähän riser

tuo vanha vaihdossa ja ostaan TöPystä XL Piolet kompliitti? vai onko uus pyörä jo hommattu? =)

se on melkee saman värinenkin

Onhan tää nyt tosi hieno pyörä, ostakaa joku nopeesti pois.

Jokke A - 21:28, 27.11.2019 » Onhan tää nyt tosi hieno pyörä, ostakaa joku nopeesti pois.
Myyn sulle 620 €:lla.

teemarille voimia myymishommiin. toivottavasti menee tän kanssa paremmin kun sen rossinin

Jokke A - 21:28, 27.11.2019 » Onhan tää nyt tosi hieno pyörä, ostakaa joku nopeesti pois.
Hittoku mulla on jo kaks pyörää missä on n. 32 mm kumit.

Kumma ettei tää oo vielä mennyt.

Otetaas vielä -10 % jos joku on vaikka pikku päissään himassa

Voin myydä osissa

Tämä palautui mulle joku aika sitten.

Laitoin tällä kertaa 40 mm gilles berthoudit ja gran compen center pull jarrut. Aikeissa olisi nyt etsiä Nitton Albastache tai jos ei löydy niin Moustache, tangonpäävaihtaja ja Nitton M18 kirkkaana tai mustana.

Harmi kun ruoto katkaistiin noin lyhyeksi sillon aikoinaan mutta tall stack stemmillä sekin ongelma hoituu.

7 Likes

Oonkin ihmetelly mikä projekti sulla ollu kun kuulosti ihan Nordavindeniltä mutta jostain syystä olin juurikin siinä uskossa että se ei sulla enää ollu. Olen huomannut että udelleenhankinnat ei aina toimi mutta toivottavasti meno maistuu. Jossei niin myy Samille :wink:
Kirkkaita kampia huutelis.

Joo kirkkaat kammet.

Kirkkaat kammet ja etujarrun ohjurille Putkimiestä. Oikein hyvä.