Rawland Nordavinden polkupyörä

Voin ottaa vastaan ylijääneen pätkän ruotoputkea

Keulan kiinnikkeet on käsittääkseni tehty nitton marks rackille, mutta haluan reilusti isomman tason, eli menenee full custom hommiksi.

Ruodon pätkä jäi TöPyyn.

Painaa nyt 10,2 kiloa. Runkosetti ohjainlaakerilla ruoto pätkästynä oli 2,9 kg

Joo, ilman lastia varmaan jännä ajaa. Onks eka kerta low trail pulkan kyydissä?


#aah:
Rawland Nordavinden XL
Tange Technoglide laakeri
Tektro maantiejarrut
Ultegra 6600 x Open Pro SUP
Gravel King SK / Gravel King Mud 35c
SRAM S350 42t 172,5 mm / M520
SRAM Rival / X9 1x10 42x11-36
Velo-Orange 100 mm / Nitto Noodle 44 cm
Ritchey Classic 27,2 / Brooks B17

no on hyvä

toho mennee muute muutki tardet ku nitton mark’s rack. esimerkiksi f18/f12 on halvempia.

toki jos tarviit leveämpää alustaa niin sitten jotain muuta.

Ei hassumpi.

Hieno !

Ai että. Mahtuuko vielä lokaria noilla kumeilla?

Auringo - 17:58, 4.11.2018 » Ai että. Mahtuuko vielä lokaria noilla kumeilla?
No ei oikein nappulan kanssa, 32 millisillä slikseillä mahtuu vielä. Aattelin pistää racebladet talveksi.

Eri hieno!

tmar - 15:54, 4.11.2018 » https://i.imgur.com/38dG3DM.jpg #aah: Rawland Nordavinden XL Tange Technoglide laakeri Tektro maantiejarrut Ultegra 6600 x Open Pro SUP Gravel King SK / Gravel King Mud 35c SRAM S350 42t 172,5 mm / M520 SRAM Rival / X9 1x10 42x11-36 Velo-Orange 100 mm / Nitto Noodle 44 cm Ritchey Classic 27,2 / Brooks B17
On kyllä mukava ja nopean tuntunen pyörä (johtuen muistakin seikoista kuin homeopaattisista jarruista)! Low trailiin tottu todella nopeasti. Tuntuma ilman lastia on aika vikkelä, mutta silleen hyvällä tavalla.

Tuli jälleen todistettua että Suomen oloissa ilman kunnon lokareita ajaminen on typerää ja tavallaan jopa mahdotonta, eli pitää varmaan hankkia vähän kapeammat (n. 32 mm) kumit ja laittaa peltiset lokarit paikoilleen. Lisäksi mun luottosatula tuntuu jotenkin paskalta tähän tsygään. Taidan kokeilla brooksin c15 carved mallia.

millaisia talvirenkaita ajattelit kun tulee talvisemmat kelit?

Mä tykkään tästä pyörästä kyl.

negaatio - 16:58, 12.11.2018 » millaisia talvirenkaita ajattelit kun tulee talvisemmat kelit?
No noita mitkä nyt on jos/kun kuivuu.

Tai jotkut kaposemmat niiden em. lokarien kanssa.

Mites esim. Fairweather? Tai näyttihän tuolla Planeetta Äksässä olevan Vittorian 32 mm kumeja vähän edukkaammin.


Vaihdoin putket Holdsworthin Velo Orange “kopio” tolppaan ja Nitton Grand Randonneur 45 cm tankoon. Tanko tuntuu tosi hyvältä vaikka onkin kapee hupuilta! Kesäkumeiksi ihanat 28 mm GP4000S ii jotka ovat vain 29 milliä leveät Open Pro vanteella. Kellarista löyty gazelle polkupyörään ostamani SKS:n 35 mm lokarit. Mun piti muistaakseni antaa noi jollekkin joskus, mutta niitä ei onneks tultu hakemaan. Ajattelin hankkia Gilles Berthoudin 40 milliset metalliset.

Projektista tuli myyntitoba taas kerran:

Rungolla ja suurimmlla osalla osista ajettu n. 800 km. Ei satulaa.

Rawland Nordavinden XL runkosetti, laakeripinnat valmisteltu Töölön Pyörässä
Tange Technoglide ohjainlaakeri
Tektro mid reach -maantiejarrut
Ultegra 6600 x Open Pro SUP kiekot ja käytännössä uudenveroiset GP4000sII kumit
SKS 35 mm lokasuojat
SRAM S350 42t 172,5 mm ja SRAM GXP keskiö
M520 polkimet
SRAM Rival kahvat, SRAM X9 takavaihtaja => 1x10 42x11-36 voimansiirto
Velo-Orange 100 mm / Soma kompaktidroppi, kuvassa olevan Nitto Grand Randonneur -tangon saat mukaan :)
Kirkas setback tolppa, ei satulaa

790 €

Droppitanko elämä taitaa olla osaltani käsitelty

tmar - 11:08, 3.7.2019 »

Droppitanko elämä taitaa olla osaltani käsitelty

se on totta, että bullhornissa on parhaat otteet.

siisti pyörä - ostakaahan pois. Itse ostaisin, jos tarttisin – taitais olla sopivakin.

tnts - 11:19, 3.7.2019 » siisti pyörä - ostakaahan pois. Itse ostaisin, jos tarttisin – [s]taitais olla[/s] olis aivan varmasti sopivakin.

Olispa tullu myyntiin ens keväänä / saispa palkkaa duunista split

GLWS ja dibs seuraavalle omistajalle