Rapha kimppa?

Ovat arvokkaita ryysyjä joo, mutta ilmeisen hyviä. Saan 20% prossaa alennusta ja jos tilaus on yli 300 egee niin ei tuu kuljetuskustannuksia. Helsinkiin tulevat.

Kimppa anyone?

PM

pm

Mitä te olette tilaamassa? Aluspaita (merino) kiinnostaisi, ja olisi vielä todella halpakin jos kaksi muutakin tilaisi saman.

Base Layer 3 pack 115€x0,80=92€ eli reilu 30€ kappale.

Optimi olisi jos joku muukin Turkulainen innostuisi, niin tulisi samoilla postareilla Helsingistä tänne landelle.

Pidetään kimppaa auki ainakin ma iltaan, katotaan sitten status. Itse olen tilaamassa ainakin rotsia.

yv

MikeNAS - 9:53, 16.10.2009 » Mitä te olette tilaamassa? Aluspaita (merino) kiinnostaisi, ja olisi vielä todella halpakin jos kaksi muutakin tilaisi saman. Base Layer 3 pack 115€x0,80=92€ eli reilu 30€ kappale. Optimi olisi jos joku muukin Turkulainen innostuisi, niin tulisi samoilla postareilla Helsingistä tänne landelle.
Valitettavasti en ole Turusta (hki) mutta voisin tilata kaksi aluspaitaa. Oisko tämä ok Marlonille ja MikeNASille?
Taneli - 10:11, 16.10.2009 »
MikeNAS - 9:53, 16.10.2009 » Mitä te olette tilaamassa? Aluspaita (merino) kiinnostaisi, ja olisi vielä todella halpakin jos kaksi muutakin tilaisi saman. Base Layer 3 pack 115€x0,80=92€ eli reilu 30€ kappale. Optimi olisi jos joku muukin Turkulainen innostuisi, niin tulisi samoilla postareilla Helsingistä tänne landelle.
Valitettavasti en ole Turusta (hki) mutta voisin tilata kaksi aluspaitaa. Oisko tämä ok Marlonille ja MikeNASille?
Loistavaa. Mä otan sitten sen yhden. Jos joku muukin vielä innostuu aluspaidoista niin voin mä toisenkin vielä ottaa. Ilmoittelen oman kokoni viikonlopun aikana kun suoritan empiiriset mittailut.

messissä. myös base layer bundlessa. (HKI)

YV

ihanaa. softshellit loppu just…

kai me sen verran venaillaa, että kaikki saa mitä haluaa ?

YV.

Base layer bundlessa kanssa mukana jos mahd. Ja Turkuun sais tulla muiden mukana.

isoratas, minkäslaista softshelliä olisit halunnut? voin kysäistä saatavuuden…venaillaan vaan jos ei mee kohtuuttoman pitkäksi.

tiedoksi että katotaan huomeniltana n. klo 20 tulleiden tilausten määrä, pitäisi saada yli 300 euroa alennusten jälkeen, tämä ei lienee ongelma.

(Al) Bundleita näemmä pukkaa;)

classic black medium

yv

Operaattorin nöyrä toive…

MikeNAS, Taneli ja Pendo, Turun bundle. Teille olisi potentiaalia jopa kahteen bundeliin. Pannaanko kaksi, kahdet kullekin? Jos ei niin yhdet kullekin?

Isoratas ja MFFF, Helsingin bundle. Jos jompikumpi ottaisi kahdet niin olisi bundle kasassa.

jatkossa vastaukset ketjuun…

softshell kysymys lähetetty

marlon - 4:50, 19.10.2009 » Operaattorin nöyrä toive.. MikeNAS, Taneli ja Pendo, Turun bundle. Teille olisi potentiaalia jopa kahteen bundeliin. Pannaanko kaksi, kahdet kullekin? Jos ei niin yhdet kullekin? Isoratas ja MFFF, Helsingin bundle. Jos jompikumpi ottaisi kahdet niin olisi bundle kasassa. jatkossa vastaukset ketjuun.. softshell kysymys lähetetty
Mulle riittää yks paita, mut voin ottaa kakskin jos muut haluu useemman.

Mä tuun kolmanneksi Helsingin kimppaan (+Isoratas ja MFFF).

Kiinnostusta olis kanssa kimppaan, onko kellään hajua noista Classic Softshell takkien kooista? Aikalailla miehille suunnattu koko sivusto :slight_smile: (your search “ladies” returned no results)

Gopla liitetty Helsingin baselayer kimppaan. Hihat, koko, väri?

Katariina, Raphan sivuilla on mitoitukset per tuote, tosin se on rinnanympärysmitta mikä siellä on annettu :wink: