Raleigh Mirage Fiksummaksi

http://www.bz1-img.com/images_customers/02/52/9019088_75205_raw.jpg
Vaihteiden määrää huomioimatta kannattan tämankaltaista kokoonpanoa. Tai kyytsäyspyörää: samat kamat paitsi v-jarrut ja lisäksi tukevat tarakat. (Itse säästäisin tosin jakkarassa ja kokeilisin sitä ennen viiksitankoa tai ehkä mieluummin korkealle asennettua maastodroppia.) Lähtökohtaisestihan tuo on paljon parempi kapine kauppareissulle yms. hyötykäyttöön kuin jokin kiikkerä ratapyörä.

Tietty jos tekee mieli hassutella niin onhan tämä jo nähty.

ehhehhheh, ihan ysäri jos muuta… :slight_smile:

Postaan tänne, koska projektihan tää on (ehkä foorumin vanhin??)!

13 vuotta on mennyt eikä paljoa ole tapahtunut. Alkuperäisistä lupauksista oon tavallaan pitänyt kaksi. Stemmiä eikä kiekkoja ole vaihdettu, mutta satula on. Fiksi tästä ei myöskään tullut eikä tavallaan sinkulakaan (katso kuvat!). Vaihdoin WTB rocket satulan ja Kendan sinisen etukumin, otin vaihtajat pois ja vaihdoin jarruvaijerit. Vakerienkuoret, pulloteline, kello, polkimet ja ketjunohjain on aliexpress kamaa ja stonga tuli kaupanpäälisenä tuon satulan kanssa.


Mun lemppari asia tässä pyörässä :point_up:

Työlistalla olisi hommata nyt oikeesti se takakiekko ja muuntaa voimansiirto singlespedestä singlespeediin. Ja eteen mä laitan vanhan mallisen kaljakorin koriksi. Muuta en lupaa.
Jos sulla on jotain osia mitkä sopisi tähän niin laita viestiä

9 Likes

kreisii et foorumin ekalla projektilla heti maalissa

rakastan tätä polkupyörää

4 Likes