Pyöräpaja @ Rajasaaren squat

2.7. alkaen joka keskiviikko olisi tarkoitus kokoontua korjailemaan/rakentelemaan fillareita. Ehkä klo 15 eteenpäin.

Talolta ei vielä löydy muuta kuin rihtauspenkki ja pari jakoavainta yms. Hitsauskone ja rälläkkä ilmestyy jossain vaiheessa kesää. Saa tuoda myös omia työkalujaan.

Paikka on siis siellä sibeliusmonumentin takana olevassa saaressa.

TALL BIKE! :wink:

Mä jotenkin näen silmissäni kahdesta njs-sertin saaneesta fillarista tehdyn tandemin.

Mut tää on tosi jees! Ehdottomasti tulen käymään joskus. Onko korjaustelineitä?

Jee, hieno homma. Pitääpä tulla pistäytymään huomenna töiden jälkeen tsekkaan mestat! Mihinköhän tarkemmin siellä pitäisi suunnistaa?

Veikkaan vanhaa teatteri viirusta.

oliks täällä äktionia kun en itse töiden takia päässytkään paikalle. Mitä vehkeitä pajalta löytyy? Itseä mm kiinnostaisi kovasti TIGgaamisen opettelu ennen omien vehkeiden hankkimista…

http://images.travelpod.com/users/captainkira/india2006.1178786220.img_1697.jpg

Onko tuolla kyse pelkästään hienoista fillareista vai voinko roudata tonne vanhan toimivan nopsan hyötykäyttöön? Samoin keltsussa on vanha retkipyöränräähkä, josta piti joskus tehdä jotain. Haettu aikanaan kierrätyskeskuksesta, mutta kiinni ruostunutta lukkoa on sahattu irti - toisin sanoen näyttää pöllityltä, mutta kukaan ei oikeasti pöllisi noin huonokuntoista vekotinta.

viime keskiviikkona ei mun mielestä oikeen ketään ilmestynyt, mutta huomenna uudestaan. pari tyyppiä ainakin tulossa kasailemaan vanteitaan.
nihkeesti löytyy fillarityökaluja (mitä tahansa muuta löytyy). tuon jotain omiani. olis kiva jos muutkin tois… eilen löyty rälläkkä. talolla on ollut lainassa puikkohitsauskone. se pitäis saada lainaan jossain vaiheessa uudestaan. mutta oon kuullut, että tall bike:n tekis ilman hitsaustakin :smiley:

hienot fillarit sahataan kahti!