Pyörän jäljet seinässä

Kiitos kaikki rakkaat ajokoirat ja -koirattaret! Tiskiaine ja sieniliina toimi. Mikrokuituliina myös. Nyt on 90% poissa ja menee elämisen jälkinä.

1 Like

Paitti et pelkkä vuokranottajana oleminen tekee ihmisestä ilkeän kapitalistin. Se kuuluu määritelmään.

Noin muuten yleisesti terminä “antaja” on aika harhaanjohtava, jos kerran ottaa enemmän kuin antaa. En oo kuullu et nää tyypit olis tarkoituksella turskaa tekemässä sijoituksillaan.

7 Likes

Hyviä vinkkejä siellä. Erityisesti asemasta ja miten siinä olla!

Pyyhkäisee nihkeällä rätillä isommat pois eikä sano omistajalle mitään. Noin paskan näköiselle, jo valmiiksi paikkaillulle seinälle kannata muuta tehdä.
E:no niinhän sitä ylllä olikin jo tehty :smiley:

Proudhon on kirjoittanut tästä, ja postmodernit anarkistit on sittemmin tiivistäneet sen virkkeeseen “rent is theft”

Asiasanat anarkismi kapitalismi property is theft yksityisomaisuus ei ole sama kuin henkilökohtainen omaisuus live love squat the world

6 Likes

sisar-topic

2 Likes

Entä jos sen käsittäis vähän niinku turpaan antamisen?

Kiskoa korkoa :left_right_arrow: kiskoa turpaan
J.n.e.

6 Likes

Kuinkakohan iso osa Suomessa maksetuista vuokrista katetaan asumistuilla ja muilla tulonsiirroilla :thinking:

Tuli vaan mieleen, kun luin tätä uutista, jossa spekuloidaan sillä, kuinka paljon vuokralla asuvat voivat hyötyä, jos vuokrat eivät nouse indeksikorotuksesta huolimatta.

Jotain ruuvinreikiä olen kittaillu seinästä pois. Yhtään isompia alueita likaa on vaikea saada maalista pois jos ei rätillä kevyesti hankaamalla irtoa.

Olet oikealla asialla kun koetat laittaa kämpän kuntoon. Oli se sitten suoraselkäisyyttä tai ihan vaan keino saada vastike ongelmitta takaisin, kumpi hyvänsä on hyvä syy.

Vähän ihmetyttää, miten kysymys ”renkaanjälkien putsaus seinästä” eskaloitui näin äkkiä siihen, että omia jälkiään ei tarvitse edes yrittää siivota koska niinku omistava luokka ja totanoinnii kapitalismi.

13 Likes

No ku josba on nii hirvee kommunisti.

Joo oon foorumin pahin kommunisti, paitsi että oikeesti oon kapitalisti ja jos olisin asuntosijottaja, niin kyllä mua varmaan korpeisi pikkasen käyttää satanen seinän maalaamiseen silloin tällöin, mutta toisaalta minkäs sille mahtaa.

Enemmän ihmetyttäisi, jos ei eskaloituisi. Tää on kuitenkin yksimielipide.net.

2 Likes

Älä jätkä sepusta sinä oot kaamia kommunisti ja sillä sipuli ja nyttekki oot kiihottanu koko palstan vuokraseiniään tuhrimaan. Vähän vois miettiä.

tätä olin itsekin tulossa

Moneen pyörään jo kourani tarttua sai
Tämän kirjavan kulkuni tiellä
Moni pyöräni hauskasti liiraili kai
Kait se ketterä ollut on tiellä
Joka pyörästä jälkiä seinään jää
Ja ne montakin muistoa säilyttää
Itse pyöräni jäljet mä tunnen

Moni speksattiin seurassa ystävien
Kuvat hilpeät instassa julki
Monen muisto on kylmä ja murheellinen
Rosmon matkaan kun kadulta kulki
Jälki harmaa jos pyörästä jäädä vois
Paras maksaa on lasku ja mennä pois
Itse pyöräni jäljet mä tunnen

Toki pyörässä kolhuja, chippejä on
Usein muisto niin lämmin ja hellä
Pyörän sellaisen muisto on kuolematon
Hyvä silloin on mulla, jos kellä
Jälki pyöräni rattoisa silloin lie
Se ei syytä, vaan herkäksi mielen vie
Itse pyöräni jäljet mä tunnen

Elon krouveissa vaihteiluun tottua saa
Vaihteet näyttää voi houkuttavalta
vaikka raikasta on se ja vauhdikasta
sakan löytää voi rataspakan alta
Jälki seinässä ilmoittaa mulle sen
että pettymysisku on melkoinen
Itse pyöräni jäljet mä tunnen

Mutta fiksini kiihdytän, vaikka en voi
kuohun laatua arvata aina
Ilo ehkäpä pyörässsä vauhtina soi
pyörä silloin ei koivissa paina
Tumman jäljen jos pyöräni seinään tuo
pyörä uusi jo ehkäpä kirkkaan luo
Itse pyöräni jäljet mä tunnen

17 Likes

Ah siis. 5/5

Hämmästyn, jos topikin nimeä ei ole vielä käytetty oikeasti biisiin tai levyyn.

2 Likes

seinässä muistot
aika säilyttää matkat
kovaa ajoa

3 Likes

Isot tipat linssiin joka ucolle. Teen tästä ristipiston jolla peitän pyöränjäljet eteisen seinästä.

1 Like

Mihin tippa munassa ajon ajaksi?