Pyörän jäljet seinässä

Onko kokemusta pyöräilyn jälkien häivyttämisestä vuokra-asuntoa luovuttaessa? Tarviinko jonkun ihmesienen vai latexia vaan?

1 Like

ihmesienellä ainaki lähteny👌🏼

kiilto maalipinnasta.

t. ihmesienellä ovesta vanhoja teippiliimoja poistellut

juuh no se saatto kyllä olla :sweat_smile: hyvä huomio.

The Pink Stuff
Tällä on lähteny kaikki jäljet oli sitten tullu mistä hyvänsä

Normaalia kulumaa saa vuokrakämppään kertyä ja toi on takuulla sellasta

2 Likes

erittäin mieto tolu tmv ollu ihan ok, pintyneisyyden kanssa ymmv

Seinämaalit yleesä vähä pehmenee ku vetää vaa märäl siebel ja jäljet muuttuu varjoks. Ei kannata ainakaa maalaa päälle pient läiskää. :sweat_smile:

1 Like

Komppaan Josbansea tässä.

Vähän rajoilla noin karut jäljet eteisen seinässä omasta mielestäni. Riippuu tietysti lähtötilanteesta ja ainahan voi ottaa kuvan vuokranantajalle ja kysyä – Yleensä avoin jutustelu ratkaisee tämmöiset helpoiten.

Mutta jos jotain haluaa tehdä, niin kuten kuvasta näkyy, seinä on lasikuitutapetoitu, eli ei muuta kuin pehmeä pesusieni ja fairyy, yleispuhdistusainetta tms. niin jäljet varmaan lähtee. Ihmesienet ja hiomapaperit kannattaa unohtaa.

Mulla on kämppä vuokralla ja kyllä mä pahoittaisin mieleni tollaisesta. Tietysti eri asia että onko siinä asuttu vuosi vai kymmenen.

2 Likes

Jos sä oot noi aiheuttanut, niin sä olet velvollinen korvaamaan ne vuokraisännän niin halutessa. Ei siinä kitinä auta, mun mielestä ei ole normaaleja elämisen jälkiä noi, jos pitkälle matkalle jääny jälkiä seinään. Omaa huolimattomuutta ja piittaamattomuutta toi on. Putsausneuvoja on edellä liuta, kokeilisin niitä. Vuokraisännän kanssa keskustelisin, mutta olisin aika nöyrä sun asemassa.

3 Likes

Joo sympatiat kaikille sijoitusasuntojen omistajille, on se rankkaa ku kämpät maksaa ittesä mut välil pitää vähän maalaa

25 Likes

Joo on tää rankkaa. Pakko varmaan ruveta äänestään Kokoomusta.

ei voi muuta sanoo ku valtiolta tuloja siirtää

9 Likes

Itse katsoin parhaaksi sinnikkään jynssäämisen tuhannen kahveissa. Kovemmilla aineilla maalit lähtee liikkumaan (tähän väliin sananen vanhalta pintakäsittellyn opettajalta siitä kuinka nykymaailma on pilalla) mutta ihan Tolulla, pehmeällä rätillä ja paikoin kitkasella sienellä tuli ihan tarpeeks hyvä vaikka aluksi vaikuttikin siltä että nyt paha perii.

Mutta joo vakavissaan sijoitusasunnon omistaminen ei kerro kauheesta varallisuudesta vaan tällänen perusduunarikin (ja entinen talonvaltaaja :joy:) pystyy sellaisen hommaamaan. Suurin osa vuokranantajista ei oo mitään ilkeitä kapitalisteja ja kämppä on kiva palauttaa järkevässä kunnossa. Eiköhän noi jäljet ketjun ohjeilla lähde.

2 Likes

Kiitos kaikki rakkaat ajokoirat ja -koirattaret! Tiskiaine ja sieniliina toimi. Mikrokuituliina myös. Nyt on 90% poissa ja menee elämisen jälkinä.

1 Like

Paitti et pelkkä vuokranottajana oleminen tekee ihmisestä ilkeän kapitalistin. Se kuuluu määritelmään.

Noin muuten yleisesti terminä “antaja” on aika harhaanjohtava, jos kerran ottaa enemmän kuin antaa. En oo kuullu et nää tyypit olis tarkoituksella turskaa tekemässä sijoituksillaan.

7 Likes

Hyviä vinkkejä siellä. Erityisesti asemasta ja miten siinä olla!