Pyöräilyperjantai

Keli on mainio ja siiderialkoholipitoinen virvoitusjuoma maistuis. Onko innostusta liikahtamiseen?

Ollaan just nyt lähdössä neidin kanssa Vanhankaupunginkosken ravintolan terassille parille siidoluelle. Suosittelen.

Allekirjoittanut jumittaa vielä pari tuntia duunissa, mutta sen jälkeen alkon & kodin kautta liikkeelle.

numero feissarista tai privateerilla

jonnekin voisi lähteä kaatelemaan pussisiidereitäkaljoja. Keskusta/punavuori on kohta suuntana, joten koffariin saattaa retki päättyä.

tän päiväinen kumiluotireissu pisti pyöräilyhenkisen perjantainvieton kiinnostamaan. konkeli otan koodia sulle NYT.

niin ja mestana vaikkapa se finlandiatalon parkkis? arska paistaa suoraan suht pitkään. que?

Eli mä irtaudun tästä kaupungin suuntaan, jos on innostusta isompaan ajeluhässäköintiin, eli tuohon bugbearin ehdottelemaan, niin pistäkääs koodia

nol nel nol viis seiten nel kol kasi kasi kaks

aivan saatanan hyvä sää. hyppään pyörän selkään ja lähden johonkinpäin keskustaa kärsimään loman tuottamasta tekemisenpuutteesta. ei sitä freelancer osaa lomailla prkl…

eli, jos jotain kiinnostaa kikkailu / pikku lenkki / paskanjauhanta niin koodia voi ottaa nol nel nel kol viisviisviis neli kaks kasi

tai itseasiassa, konkelin kaa alustavasti puhuttiin että klo 18 ja siitä eteenpäin finlandiatalon takana siellä parkkiksella pussikalja(siiderilonkero) sessarit käyntiin. kaikki mukaan, je.

siiderivirvoitusjuoma sanoo poks.

saatetaan tulla käymään. ainakin puheissa oli ajelut, mutta happamat juomat vois unohtaa.

kuivuiskohan finlandian parkkis kohta…

Tais kastua uusiks. :frowning:
http://foreca.fi/Suomi/kuvat/tasmasaa/fin-fi-12_200808011200.png

Tämä perjantai vietetään pajalla! Vielä kun olis vaan keskiö ja ratas taakse… Mut onneks kaljakauppa on vielä auki.

Aurinko paistais. Kaljaa anyone? Finlandiatalon parkkis?

Ihan just ei niiQ pääsis, olen orjana täällä toimistossa vielä hetken. Mä voin lähteä yhdelle jonnekin duunin jälkeen - huom. yhdelle, tänään pitää vielä autoilla. Siis oikeasti, ajaa autoa, kelatkaa hei.

HULLU!

konkeli - 12 minutes ago » huom. yhdelle, tänään pitää vielä autoilla. Siis oikeasti, ajaa autoa, kelatkaa hei.
vitun runkku autoilija mulkku !!!11 OOT MEIÄN VIHOLINEN

(ai niin, munkin pitää ajaa autoa vielä tänään…)

Teoreettinen mahis ois ehtii tänään johonkin jossain vaiheessa, mut saattaa jäädä teoriaksi…

Nojoh. Mä lähden viiden hujakoilla töistä, ja piipahdan gummiluodissa. Sen jälkeen voisin mennä vaikkapa finskin takapihalle katsomaan josko ihmisiä innostaisi.

jep

Ja mä olenkin rantahurri, joten se siitä.

saatanan ninjaeditori.