Pyöräilyidentiteetti

Tulokulma oli maastopyörä & fiksi, mutta nykyinen identiteetti lienee maastopyörävaeltaja, maastopyöräilijä, cyclocross-kisaaja ja fiksijäärä, osimoilleen suhteessa 30/30/30/10.

Identiteetinhän ei tarvitse vastata todellisuutta.

Tällä hetkellä varmaan lähinnä

Maantie-curious työmatka- ja kaupassakäyntipyöräilijä.

poolonpelaajarandonneur

Joskus oon dirtilläkin käynyt. Fixed gear kans ihan kivaa.

Eniten kilsoja tulee maantiellä ni kai se sit on succiskuski. Periaatepyöräilyä pääasiassa, kesäiltojen fiksitykittelijä, jokapaikan SSCX-hinkkaaja ja mukaan vielä pieni twisti MTB-curiousta.

haistelija - 16:30, 23.11.2020 » Vahvasti kaikemmoisien skenejen ulkopuolella myös,
Samaistun myös tähän. I find my way.

Soratieorientoitunut rando-kommuutteri. Retkeä ja maastoa siinä sivussa. Nopeammaksi en tuu, joten ajetaan sitte pitempään.

Militantti pyöräilijä.

Erikoismies ja pyöräkuiskaaja. Kuormapyöräilijä. Ajan nykyään eniten Mundolla.

Haluaisin olla kuin Sheldon Brown, mutta todennäköisesti en ole. Ehkä Grant Petersen, mutta en niin ylimielisesti ja teknistä kehitystä periaatesyistä vastustaen. Rakentelen juttuja tekemisen ilosta, ajaminen jää joskus sivuosaan. Työmatkoista tulee ihan hyvin kilsoja.

Identiteetti joissa gravelin ja maantien välillä.
Tässä koronamaailmassa jäljellä on työmatkat ja lenkit lapsien kanssa
Ekat pitää järjissä ja toiset on parhautta.

Oon identiteetiltäni vitun kova ainaki tuhat km kuussa-veto_ukko, totuus on omakotitalorakennustyömaahermoromahtanut työmatkapyöräilijä.

Minä-kuvan rakentaminen pyörien kautta on vähentynyt parina viime vuotena radikaalisti. Nykyään vaan ajelen missä ja millä sattuu. Aika usein asioille.

Ajan mitä halvalla kasaan saa ja kommutoin 365. Ekan fixin ostin täältä kun halvalla sai ja se on kliffaa puuhaa. Kommuutteri kai pääosin.

Kaikkeen liian pian kyllästyvä speksaaja / torilurkki

vaikeankauttanautiskelija

Hammaslääkäri

Alejandro - 16:56, 23.11.2020 » Hidas ja paska.
Ja laiska.

Haluisin olla zenvelhoguru mut oon enimmäkseen vaan väsynyt työmatkapyöräilijä.

En harrasta kauheasti pyöräilyä, vain pyöriä. Paskan kiillottaja/vintage fiilistelijä.

Kaikenlaisen hurvittelun jälkeen on muodostunut keski-ikäinen identiteetti: pyöriä on joka kelille mutta ajan pelkkää bullittia päiväkodin ja kaupan välillä. Pitäs lopettaa tää kuoleman odottelu ja ottaa askel lähemmäs arkkua CX-kisailulla ja kovempaa ajamalla. Siitä oikeestaan nautin. Vois myös aktivoitua valmistusakselilla ja juottaa jonkun tarakan kasaan.

Pronominit: chain, cassettes

tässähän näitä tulikin