Pyöräilyhanska-kimppa Veekalta (HKI)

Ajattelin tilata täältä hanskat, mutta 9e postit olisi kiva jakaa jonkun kanssa. Luulen että saa useammankin parin tuohon pakettiin.

Koska maksutapa on PayPal, niin mieluiten joko maksu Paypal-tilille etukäteen.

PM

yksi jo ilmoittautunut, ei liian isoa tilausta kehtaa tehdä, joten sanotaanko yhdelle - kahdelle vielä tilaa.

Helsinki tosiaan tapahtumapaikkana.

Mä oon messissä, mut ton postimaksun vois eka varmistaa. Monivaihteen puolelta vois kans kysellä.

Näillä näkymin menee sadan euron raja yli eli postit ilmaiset. Alustavasti kimppa kiinni. Mikäli osallistujille OK niin maksut paypalilla etukäteen niin saa tilauksen ripeästi eteenpäin. Monivaihteelle voidaan järkätä vaikka toinen kimppa mikäli hanskat vakuuttavat. Kysyin tuosta pakistanissa ompelusta, mutta vakuuttivat työolosuhteiden olevan kunnossa.

Voin järkkäillä myöhemmin tälläsen toisen

^Kiinnostelee kyl itseänikin nämä, joten kimppaa vaan

^Mukana, jos toteutuu.

No ni tyypit. Kesä tulee kovaa vauhtia ni mä voisin laittaa tän kohta vetämään. Tsekkailkaa tota nettisivua ja mitä haluutte tilata. Heittäkää mulle PMää ni pistän vastauksena sitten maksu detailseja.

E: Asun sitten tosiaan Kalliossa, enkä lähde postittamaan minnekään. Kulkee aina vaihtelevasti ympäri pääkaupunkiseutua, riippuen missä on duunivuoro.

Kiinnostais mutta out of stockia näyttää. Oliks tässä joku ovela kiertotie?

Mä laitoin noista nahkasista sähköpostia, että milloin on odotettavissa lisää.

Ok kiitti. Päivitä tänne jos tulee infoo.

Kesäkuun lopuksi arvioivat restockia aiemman tilauksen yhteydessä.

Haha. I’m out.

Jeps, näin vastasivat nyt, sanoivat samalla että tuolloin tulee myös uusia malleja.

Laitetaan nyt deadlineks tämä päivä + huomista hieman. Eli tänään tai aikasin huomenna pm me ja kerro malli ja koko. Huomenna laitan tilinumeroa ja hintaa paljon maksaa, eli tuleeko posteja jotain vielä päälle. Viikonloppuna laitan tilauksen menemään sitten.

Tämä on viimeinen uppaus. Huomenna 18:00 menee tilaus kiinni. Lähetän huomenna 6-8 välillä maksutiedot, joten mielellään huomenna illalla maksua mulle, niin ehtii tulla tämän viikon aikana ja saan viikonloppuna tilauksen vetämään.

Hei tyypit! Kaikilta sain rahat ja tilaus on lähtenyt vetämään! Jos vaikka ens viikolla saataisiin vetää käteen, pun intended.

27.4. oli toi meidän tilaus laitettu lähteneeksi ja tänään tuli postiin. Vaikuttavan olevan ihan ok-laatuiset. Mulla on varmaan suht lyhyet sormet suhteessa kämmenen kokoon, kun vähän ahtaalta tuntuvat sormien ja peukalon kohdalta. Joskin varmaan tuosta vähän muotoutuvat.

Pahoittelut vähän turhasta uppauksesta, mutta mikäli tossa toisessa kimpassa joku tilasi S-koon hanskat, niin mua kiinnostaisi sovittaa, tai ehkä vaihtaa isomman kokoiset pienemään, jos joku on tilannut liian pienet.

Kaikki tilas reguja :frowning: