Pulttipörssi

Tänne voi ilmottaa, jos tarvii tai ees haluis just tietynlaisen pultin, mutterin, hangerin, pannan, kiinnikkeen, painajan, holkin, akselin, jousen, jänteen, clämpin, laakerin kruunun, nypäreen, möpäreen, päpäreen, supareen tai ihan minkä tahansa mikrokomponentin, ei löydä sellaista omasta miljoonalaatikosta, mutta asia tuntuu niin mitättömältä että ei kehtaa perustaa siitä ostolankaa.

M/A: Mutteri, M16x1,25 oikeankätinen kierre (Oikeasti erikoisia, postitan.)
O: Mutteri, M16x1,25 vasenkätinen kierre (Saa myös vinkata mistä näitä e: varmuudella löytyy.)

Ja voi hyvän tähden, ilmoittakaa nyt se paikkakunta edes profiilissanne! Se voi auttaa asioita kummasti ja vähentää lässytystä. Ei pinnapörssissäkään lässytetä. Vai oisko tämä sittenkin lässytystopikkina parempi?

Peltsip:llä toki ihan asiallinen neuvo tuossa alla.

jos ei ole kiire niin saksanmaan ebay saattaa pelastaa, ainakin joiltain myyjiltä saa bout 3 euron postikuluilla suomeen kamaa.

Kysyitkö jo Karjalankadulta?

http://www.pohjolanyritykset.fi/yritykset/226502/Helsingin+Ruuvikulma+Oy.html

Entinen Ruuvi-Säve siis…

Tarvitsisin rattaanpultteja. Sellaisia yhden rattaan kiinnitystä varten…jos joltain löytyy,en ala maksamaan älyttömiä postikuluja ja odottamaan viikkoja kun saapuvat

^miks et vaan hae kaupasta? maksaa ehk kybän

Mistä kaupasta? Sori olen tänään vähän käsi tuulella.

Lakimies84 - 19:52, 29.2.2016 » Mistä kaupasta? Sori olen tänään vähän käsi tuulella.
Tietämättä paikkakuntaa on melko vaikea auttaa, mutta eiköhän noita nyt saa lähes kaikista pyöräliikkeistä. No okei ei nyt ehkä välttämättä ihan jokaisesta.

Helsinki, esim: (Posti myös kuljettaa jos olet muualla)
https://www.velobia.fi/teras-rattaan-pultit

No nyt on hyvä topsu!

M7 pultteja saa Kiinasta. Kerron mimmosia on kun tulee ja oon testattu.

Trilo - 20:52, 29.2.2016 » No nyt on hyvä topsu!

M10 akseliin spacereitä? Kivijalka Helsinki? Sulla? Pm tai tähä.

Speduklossin pultti ja pulttiakselinavan pultti. Mitähän tosta sanois, 4-7 mm? Annala, Tampere, liikun tarvittaessa. Maksan olutta tai jotain.

Tommone pultti

^^Anyone? Vai olisko kellään kunnollinen katkomisväline ja hankkisi tuota putkea. Myisi vaikka euron sentti ja sahauspalkkiot.

Oottekste nyt ihan tosissaan, että m10 akselille on mahdotonta löytää spacereita? Mites ois vaikkapa motonet ja 10mm prikat?

Mulla tosin Clasun prikat. Ja jos napaa speissataan uusiksi niin aivan priimaan ei enää tavoitella. Mieluummin mä kuitenkin ottaisin yhden putken pätkän kuin viidenkin prikan nipun.

aika ohut putki, ei ehkä kannata tuhlata rahojaan.

Löysin ainaki Tampere Rautia halvalla m10 prikkoja. Otin pussillisen ja annan pois kaikille tarvitseville.

Niin. Prikkoja kyllä tosiaan löytyy, mutta kun olen speissaamassa etunapaa taakse, niin en tahtois laittaa hirveetä nippua prikkoja, vaan siistit kartiot.

Eiköhän joku sulle semmoset kympillä sorvaa suunilleen.

tossa on se ongelma että aluslevyt on ainut standardi jolla hoituu. seuraava vaihtoehto on firmat jotka sorvauttaa sopivia kokoja hyllyyn. tai sit sorvauttaa/sorvaa ite. onnistuu paskoilla vehkeillä kun toleranssit voi olla melkein mitä vaan kunhan on oikeaan suuntaan.