Pudotusajot Helsingin velolla 16.8.2012

ajakaa kovaa!

kiinnostaa. työt estää

Jaska, tää ois se mesta missä päästään ajaa rinnan! Ja pestään toisiamme tai toinen pesee :wink:

angiinan jälkimainingit ahdistaa mutta ratakiima on kova… tulen nuuskimaan tunnelmia (omia ja skaban) osallistuminen riippuu näiden summasta

Paikallehan saa tulla vaikka ei jostain syystä ajaisikaan. Itse asiassa olisi hyvä jos saataisiin vähän elämää ja ääntä grandstandille.

Tämän lähdön jälkeen on muuten normaalit ratakisat joissa ajetaan ensin kelloa vastaan, sitten toivottavasti pudotusajo, pisteajo ja tasoitusajo. Nämä näkee siis samalla vaivautumisella!

d64 - 13:02, 15.8.2012 » Paikallehan saa tulla vaikka ei jostain syystä ajaisikaan. Itse asiassa olisi hyvä jos saataisiin vähän elämää ja ääntä grandstandille.
Vaimo ja lapsi tulevat katsomaan ratapyöräilyä.

Tulen varmaankin katsomaan.

tulen ajamaan. tavoitteena on olla tippumatta ekana.

Harmittaa vietävästi, etten töiden takia pääse.

avatkaa joku vedonlyönti tälle :slight_smile: olisi jännitystä seurata kun ei pääse paikalle.

En pääse minäkään prhn.

Edit: ottakaahan kuvia.

voisin tulla pelaa invakorttii ja kattoo lähtöi

Olin jo tulossa mutta sitten muistin että lisenssi.

19 ilmottautunutta pelkässä fb-ryhmässä (jos kaikki ajaa) ja siihen sitten vielä muut osallistujat päälle. Hjuva! Itsellä sama tavote kuin tnts:llä, hikine iltapäevä tiedossa!

Ei vit… Joutuu ajamaan pitkän kaavan mukaan. :smiley:

jos kyseessä onkin “jokamieslähtö” tarkoittaen pääasiallisesti lisenssittömiä kuskeja, lasken jokamieheksi myös lisenssillisen ajajan joka ei normaalisti aja ratalähtöjä.

fb:ssa ilmoittautuneet eivät varmastikaan kaikki aja. toivottavasti väkeä saapuu runsaasti sekä radalle että katsomoon niin järkätään jatkossa lisää.

itse asiassa tulevaisuutta varten on jo suunnitelmia eräälle toisellekin kilpailutyypille… en sano tässä vaiheessa enempää kuin että henkilökohtaisesti nimitän sitä toisinaan “ratapyöräilyn musikaaliksi”.

jes KEIRIN!

Tavoite saavutettu! ASB voitti.

Ekat veloajot takana ja ekana tipuin, katuvälitys ei oikein riitä kun ajetaan kovaa velolla. Kivaa menoa se silti oli joten voisihan tänne velolle tulla useammin ajelemaan.

Monta ajajaa oli mukana?