Proju: Päivittäinen ajopeli

Ihan mukavasti tuli, en nyt tarkkoja mittoja muista, mutta tossa vertailulangassa varmaan löytyy tietoa. Hetki niin edition tähän linkin.

E: Steamroller vs. San Sebastian: plussat ja miinukset, kumpi alle? - Pyöräily - Yksivaihde.net

Juu. Spacereista uliseminen on vähän lapsellista, mutta nyt kyllä. Satula on ku tehty Rolleriin.

8,73 kg näytti pelagon vaaka. Kevyt ku mikä!

Kokoonpanosi ohjaamon suhteen on aika sama kuin mulla: avaruudettimia ja lyhyt stemmi, mikä ei ole ihme ottaen huomioon tän laitteen yleisen geometrian. Oma stemmini on kyllä tosi nysä (50 mm), mutta toisaalta ohjaamona droppi jarrukahvoilla.

Onneksi itse kanssa elän post-konversiomaailmassa, jossa alle 10 kilon pyörä on kevyt :slight_smile:

Omassa kanssa 70 mm stemmi + 6 mm spacereita. Taitaa vaihtua stemmi pitempään…

Rosen ja CRC:n paketit saapuivat! Rolleri sai etujarrun, uuden stemmin (60mm->80mm) ja uudet gripit. Uusi riserikin odottelisi tuossa, mutta en löytänyt rautasahaa, varmaan jäänyt muutossa edelliseen kämppään. Ei siis saatu pätkittyä, jossain vaiheessa sitten.

Takajarru on myös tuossa pöydällä, menee varmaan kiinni, jos laitan vaparia takanavan toiselle puolelle pitkiä matkoja varten.

Kuvia:
https://farm3.staticflickr.com/2897/14036387158_901db34243.jpg
P5191045 by iikeli, on Flickr

https://farm3.staticflickr.com/2917/14036458347_58b54b36e2.jpg
P5191048 by iikeli, on Flickr

https://farm6.staticflickr.com/5200/14223037305_4c20883ea2.jpg
P5191047 by iikeli, on Flickr

Uusista specs:
Gripit: vans x cult
Jarru: Shimano Br-r451
Stemmi: Crank Brothers iodine2

Hyvännägöst! Oranssit(?) gripit kiva silaus.

Oranssit on tosiaan, ostin Tonilta, kun ei digannut tuntumasta paljain käsin. Koitetaas nyt.

Juu, oranssissa yhistyy punasen ja keltasen parhaat puolet. Toimii. Tosin just noista en sit tiä.

Pistän kokemuksia kun on saanut ajeltua.

Mä tykkään tästä.
Ei ees yritetä missikisameininkiä vaan asiallinen pyörä ajoon.

Huhhuh. Loman projekti valmiina. Uusi, ensimmäinen itse kasattu, etukiekko alla.

En muistanut että gatorskin on melko tiukka vääntää vanteelle. Otin kuvankin, mutta en osaa matkapuhelimella linkittää tänne. Löytyy mun flickeristä. Laitan huomenna tänne, kun oon koneen ääressä.

Ai niin! Speisserit on myös siirtynyt stemmin yläpuolelle. Ajoasento on parempi. Huomenna hypätään taas selkään ja ajellaan duunimatkaa pitkästä aikaa. Tuo about 32km on varmaan hyvä matka ennen tarkastusrihtausta?

Pitihän tuohon tarjoukseen tarttua. L-koko tilattiin, toivottavasti on oikean kokoinen. Jos ei niin sit taas säädetään.

tarkoititko: XL?

Toivottavasti XL.

Jäbä ei uskonu. :slight_smile:

Ehit vissiin vielä peruu/vaihtaa?

Tai saahan sen varmaan helposti kaupaksikin, mut aika turhat oppirahat.

hei entä jos tykkää kompaktista

palsta taas vihaa aivan suotta…

Nämä kommentit ei oo vihaa nähneetkään. :smiley:

Pituus oli rollerissa vikana ja kuitenkin tähän dropin kahvoilla ajattelin laittaa. Stemmiinkin haluan mittaa enemmän kun tuon 80mm joka rollerissa oli. Talvella haluan kuitenkin ajaa, joten tuo 120e tarjoukseen päätin napata kiinni. Jos on liian pieni niin myydään eteenpäin. Runko se vaan on.

Ite oisin kyllä kokeillut ennen tilausta. Esim. Korsossa oli varmaan kymmenen Pomppista viivalla. Eikö niillä ollut enää XL:iä hyllyssä?

Väitän, että XL on siulle parempi, sillä XL ois pituuden puolesta myös miullekin hyvä, mutta emäputki nousee liian ylös. Mut sittenhän sen näkee, kun saat sen käsiis ja kasaat.