Proju: Cannondale Track '93

monikos millinen se kuppi on? eli kuinka leveät leuat pitää työkalussa olla? en itse pysty mittaamaan, kun on kammet tiellä.

Tuollainenhan se oikea työkalu olisi. 1-2mm tilaa tuossa on hampaille.

RAKASTAN SUA YKSIVAIHDE! Kaveri lähtee arabiasta ajelemaan ja tuo tuon yllä linkatun työkalun kotiovelle. Jos tuo ei nyt ole jumittunut kunnolla, niin huomenna ajetaan.

1 Like

Mulle tuli ennemminkin likelin riemuvoitosta mieleen Kool & the Gangin “Celebration” ja jotku likaset MoTown dancemoovit.

Foorumi on täynnä rakkautta.

Tää oli hyvä ostos! Jos ois ollu kokoa pienempi niin olisin myyny vaikka auton että saisin tän!! :slight_smile:

Työkalu on kädessä, mutta ei helvetti toi on tiukassa! Kova yritys on päällä!

huippu tää live-seuranta. oispa videostreamikin. voimia!

#5 !!!

Saa ton keskiön 40e ostaa jos tulee hakee multa pyörän duunista, irrottaa ton, laittaa mun keskiön ja kammet kiinni ja ketjun paikalleen. Ja tietenkin tuo mulle takas töihin.

Yritän nyt vielä tässä jonkin aikaa, mutta siinä on tarjous. Vastatarjousta voi myös laittaa.

Suihki nyt vaan WD-40 tms ja anna olla hetken. kyllä se sieltä irtoo.

Laita keskiöön sopivat kammet ja hymyile!

Top Dog - 20:57, 19.8.2014 » #5 !!!
Sun salilla käynnit ei oo tuottan tulosta.

mitäs tälle kuuluu?

joko meni kierteet=)

En saanu irti. Erik koittaa huomenna.

Hahahahahha

Eivaa. Malttia malttia.

Mul on kans isosti ruita ranteessa ja oon helvetin hyvä täysin harkitsemattomassa puuhastelussa. Että jos jeesiä kaipaat, ni voin ihan tekemisen ilosta tulla huomenna laittamaan paskaks vääntämään auki sen keskiön. :wink: Voidaan vaihtaa samalla rahoja ja osia.

1 Like

Ruuvipenkkiin, täysii väärään suuntaan ja M/A: tulille… :slight_smile: