Projekti: Unelmista totta: RomuRossin

Muhvit risahtaa melko helposti purkaessa, ainakin jos juotos on kunnolla tehty. Jos mä olisin tuossa tilanteessa, ja määhän oon ollut kahden kaljan laaturungon kanssa, niin unohtaisin samantien ajatukset saada hyvää ja alkuperäisen kaltaista tuosta.

Tee jotain jännää, hulluttele. Funnybike.

Jees, alkuperäistä tästä en yritä saada, hyvän siinämielessä että kestää omat ajot ja tulee oikeen mittanen, jos ei tuu nii sit ei tuu, no can do. Mut yritän kuitenki koska sit kun tää lentää lavalle niin voin sanoa että ainakin edes yritin.

Ääh, en välttämättä kerkeä kasaamaan pyörän runkoa koska koulua ei ole kauheasti jäljellä ja muut hommat painaa päälle. Hinkkasin rungosta vähän maaleja veke niin eipä siinä mitään kauheeta ajoa estävää ole, ei murtumia ym, vain yksi kuoppa ja yksi pullistuma ja nekin oikeasti aika mitättömiä. Kirveellä ulokkeet irti, maalipinta poltetuks, 80mm stemmi ja kovaa ajoa. Oikeasti harmittaa, olisin halunnut tehdä tämän mutta ei voi mitään. No enpähän vielä paloitellut, alottelin kyllä jo mutta yksi opettajista tuli muistuttamaan rästeistä.

:frowning:

flambeeraus on kai vähän passe

Juu, ei flambeerausta, vedät sen rungon kiveniskumassalla. Kiveniskumassa on uusi musta.

Siis että mitä pitää tehdä?

vanttera - 14:13, 20.5.2014 » sillalta.jpg
lol

kiveniskumassa =

Itsekkin ylpeänä romurossin omistajana, typpeä paineella putkeen ja pilleillä kuumaksi monttu kohdat, pitäis alkaa nousemaan, ainakin monttu mopon runkoja entisöity noin.
Oma rossin tuli kaverilta ja minä olen sen kolmesti suoristellut, nyt viimeisen flipan jälkeen luovutti ja lahjoitti pois, ku saan typpeä oikaistaan taas yksi putki.

Homma on nousussa.