Projekti: San Sebastian

quill


On flitee. Otettiin kaverikuva crustyn kanssa.

Uus eturatas.

Uus etukori.

Väliaikais kiekot kiinni atm.
Jossain vaiheessa ajoin dropillakin ja aika kivalta tuntui 90mm stemmillä.
Osat vaihtuu aika kovaa tahtia. En oikein tiedä miten tän kanssa pitäis olla, mut kaikki tuntuu aika hyvältä.

Kori meni, oli lokarit, kevyet välit, viiksitangot jne. Nyt o thomsonii, paselaa, flitee.

Kohta vpcx…

Nyt on komee!

meitsi digaa.

tykkään. kovasti. kuume iskee.

Paras sebu.

Nyt on koga miyata carbon cx fork teräskeulan tilalla. AC:tä reilu sentin verran enemmän mutta eipä se haittaa. Nyt vaan etujarru, renkaat, ja cx välitykset ni pääsee kohta kisaamaan.

Tomas - 21:43, 4.9.2013 » tykkään. kovasti. kuume iskee.
fyi viime viikolla tuli taas uus satsi sebu runkoja.


koga miyata, tektro, teipattu flite, rapid rob, brake shudder, 34/16. fgcx

Kuoren stoppari kiinni haarukan kruunuun → Brake shudder gone.

Mä tiedän. mutta enpä nopealla etsinnällä löytänyt mistään kantakaupungin kaupoista. Netistä pitäis ostaa, ellei kellään ole ylimääräisenä.

Tänään viikissä olin testaamassa cx setuppia ja hyvin toimi. Takana vois ehkä olla jopa 17t ratas. Oli tosi hyvä fiilis. etujarru toimi ihan tarpeeks hyvin. Ohjaamoa pitäis vaan nostaa ehkä sentin verran. ja hankkia ne spedut.

Tuo Fliten erektio on kyllä harsk mutta oon pro-ajospeks ni toimii

Cycle-Center:istä muistaakseni ostin omani…

Stoppareita on Kivenlahden pyörähuollossa, kysy Rafulta.

Dropilla ja maantiekahvoilla (-kahvalla?) tämä on erityisen komea.

Arvostelkaa mun sebu



Nyt alkais olee siinä kuosissa. Satula o aika huono mut tunnin krossit menee ihan mukavasti tolla.
Hyvä pyörä -on ollu riserii, viiksitankoo, lokarii ja kaikkee, mut tällasena mä tästä tykkään eniten. Hatersit saa vihata mun polkimii. Kai ne täytyy jsn vaiheessa vaihtaa lukkiksiin, kun rupeen performance pyöräilijäks.

Arvostan sun Sebua.

ruma livenä, ruma kuvissa. : z

Hemmetin hyvältä näyttää, komee rossivehje!