Projekti: Ritchey P-29er (Valmis!)

Satula mustaksi (Flite, Fizik, Spessun satulat), tolppa hillitymmäksi ja mustat tangot sekä tietenkin letkut, niin rauhottuu, mutta myös korostaa tuota runkoa.

Ach, Dubbel!

Titskupultit tuli jenkeistä, mutta mites mä saan noista vanhoista washerit uudelleenkäyttöön, kun toi sininen paska estää hyvin tehokkaasti niiden irroituksen?

https://dl.dropboxusercontent.com/u/48832926/pultit.jpg

E: En mitenkään, ne ottaa jo kierteisiin kiinni. Taidan ottaa riskin, jättää washerit pois ja täten keventää pyörää.

E2: 4 vanhaa pulttia 8-9g rinkuloiden kanssa, uudet 4g ilman. 50% kevennystä, ei puhuta pienistä säästöistä.

Prikat tuntuvat usein olevan tuollaisia pysyvästi ruuvin mukana kulkevia. Olen itse havainnut tämän ihan toimivaksi systeemiksi, koska ilman prikkaa olevat ruuvit tuntuvat syövän alumiinia prikallisia enemmän.

Alumiinisilla ruuveilla olisit saavuttanut lähes 75% säästöä, muovisilla vielä enemmän.

Jos olisin viettänyt minuutin enemmän ebayssä niin noiden sijasta olisin tilannut nämä
http://www.ebay.com/itm/7pcs-Titanium-Ti-Bolt-Ritchey-C260-Superlogic-Carbon-Matrix-WCS-Stem-Black-/310856660672

Ei kyllä innostaisi heti pariin kertaan maksella oppirahoja, eli ehkäpä toistaiseksi mennään noilla mitkä nyt tuli.

Itse pyörä on edennyt sen verran että löysin mattoveitsen, ja ehkä tässä tällä viikolla yritän lyhennellä ne jarruletkut.

No niin, nää meni pyöreeks jo ennen 5 nyyttöniä. Eikä lähe enää auki ja: tanko jäi huonoon kulmaan, etulevy jäi ylösalaisin.

C260 - ei enää ikinä.

Nyt on synkeetä. Toivottavasti hoitus parempaan päin.

Mitäs tälle projektille kuuluu?

jarrut asentamatta vieläkin
katotaan saanko asennettua ennenkun ale99 saa ylimääräiset eturattaat projektistaan irti

ehkä vloppuna

Veikkaan että alella kestää vielä mut en tiiä

Ale99 - 22:55, 16.4.2014 » https://lh6.googleusercontent.com/96LJkqxAXkb2oBXXzsBU-yU7mrTzFbi-vYE8iUmDxyw=w958-h719-no nyt ne rattaat on lähtemässä :) ulosvetäjä hukuksissa ja rautasaha ilmeisesti kaverin tallissa..
Mitenkäs Ritchey ja jarrut? Jännitän jo täällä kotikatsomon puolella että kumpi ehtii ensin!

tälle illalle varattu aikaa jarrujen asennusta varten, ohjeetkin etsitty jo.
stemmi tulossa alkuviikosta.

camoon. meitsikin jo vaihtoi takaa hydrolevarin v-jarruun kesää varten, joten koitas nyt sinäkin niin päästään porukalla kaksysittelemään.

tänään tosin olen erittäin kykenemätön ja meen tod.näk. vain ohimennen droppailemaan jotain toho vierelle.

paitsi, että mitäs hittoa, meitsi on sitten vaparilla ilman takajarrua 29-moodissa. no, yks kaveri joskus laski dh-rinteitä ilman takajarrua, joten kai se ny vässympi ajo onnistuu muiltakin, me included.

Ota multa stemmi lainaan ja lähe huomenna koeajolle

lainastemmikin löytyy jo, katellaan jos huomenna on koeajokunnossa.
voi tehä tosin tiukkaa jos aamulla on maantielenkki ja jossain vaiheessa pooloja.

Voit feidata noi muut jutut, ne ei oo niin tärkeitä

Sitä mä vaan että toi on uuh aivan saatanan siisti. AMAa odotellessa.

Juu eli onko toniolla tai iivolla jarruletkua? :smiley:
tuli meinaan katkastua takajarrun letku n. 10 cm liian lyhyeks.

Voi sinua. Mulla on. Kerro mitta

126cm on liian vähän… eli ehkö 140cm riittäis
tarvii uuden oliivin ja sen piikin kans.