Projekti: Ritchey P-29er (Valmis!)

ja alumiini pettymykset muutenkin. kai niillä ajaa

Juum no pistin postia että vaihtavat normipinnoihin niin saa sinistä väriä. suoraveto on kyllä nykyaikaa, vähän harmittaa. Ei mulla oo j-pinnoja muissa kuin retropyörissä.

hihnaveto vaan puuttuu

Clintoniin vois laittaa, nyt kun ei oo muita projekteja.

canyonkompliitti olis varmaan fiksumpi ku 50% palstan projekteista mut aika sama. Tää on nimittäin yks siisteimmistä 29er rungoista. Hyvä projekti!

Nämä kammet tietyllä tavalla kuuluisivat tuohon:

http://farm4.staticflickr.com/3740/11650623744_aede7e94c2.jpg

Lue pm.

Onko hinnoissa mukana postikulut?

Kyllähän sitä menee yllättävän paljon massia kun näitä rakentelee. Kaikesta pienestä tulee aina extraa…ei oma 26er Inbredikään halvaksi tullut. Tuo runko on pirun siisti ja odotan innolla projektin valmistumista.

Postikulut on mukana. Olen läntännyt ne sattumanvaraisesti yhden tuotteen hintaan lisäksi jos on samasta kaupasta tullut useita osia. Pienistä puroista tulee iso virta tosiaan.

Kerralla hyvä on halvempi reitti. Kompliittiin lähtee myös herkästi vaihtelemaan osia jos polte iskee, ei se ole takuuvarma keino välttää kuluja.

Nimim. kolmas keula, toinen runko, toinen kiekkosetti ja toiset kammet menossa pelkästään 29erin kanssa.

Kammet tuli, kiitos Lumikolle. Kyllähän nuo aika ruikut on SLX:n rinnalla, mutta lähdetään noilla liikkeelle. Rattaanpultit pitää jostain vielä metsästää, ei mulla ole näköjään lyhyitä sellaisia ollenkaan.

http://farm6.staticflickr.com/5516/11733825925_b065f8d4fd_c.jpg

Ensisatulaksi mainitsin jo vanhan Ritchey Logicin, tässä vielä kuva siitäkin.

http://farm4.staticflickr.com/3679/11734092513_bffd9f6cfc_c.jpg

Mua nyt risoo vähän se, että lopputulos kiinnostaa hitosti, mutta tähän topiccii vaan valuu pikkuhiljaa keskinkertaisia kuvia melko tavanomaisista osista, jotka on vieläpä listattu tuolla ekalla sivulla.

Päivitysten informaatioarvo on aikas lailla nolla.

Eli koska et enää tartte apua speksailuun, niin postaa yks kuvasarja sitten, kun kaikki osat on kotona. Ei tarttis joka viikko pettyä.

Elä kiukkua. Kyllä tätä mieluumin kattelee kuin jotain keskiverroista keskiverrointa katurataa Thomson-höysteillä krooh pyyh. Vaikka sitten jokaikinen Ritchey-brändätty pultti kerrallaan upattuna jos niikseen tulee.

äläs nyt asb väkisin keksi jotain pahaa. Just hyvä topicci. Vai avaatko myös joulukalenterin kaikki luukut kerralla?

Oha noi ritsin kammet 100-0 siistimmän näköset ku slx:t, mut isis ja sen pienet laakerit on hieman oh noes.

Aika lähellä turboa toi satula

mageet noi kammet kyllä

Jani S - 12:44, 4.1.2014 » Oha noi ritsin kammet 100-0 siistimmän näköset ku slx:t, mut isis ja sen pienet laakerit on hieman oh noes.
Kai näät ton keskiön? Ehkä maailman kestävin kasettikeskiö ever made. SKF hautaan mukaan.

Mä kyllä tykkään Shimanon kammista, kunnon työkalut on aina vähän rumia. Shimanoa parempaa alumiinin käsittelijää tuskin pyörämaailmasta löytyy.

Hollowtech 2 on kyllä paras kampien kiinnitys systeemi ikinä.
laakerit nyt on mitä on ei o shimanon vika

Mielenkiintoinen projekti meneillään. Itsekin tiirailin taannoin samanlaista runkoa. Kiva nähdä millanen tästä lopulta tulee. SLX vs. Ritsi battlessa Ritsi vie kyllä voiton. Ei tähän Tompan runkoon voi mitään virvelitehtaan tuotoksia ruuvata kiinni! Ensijakkara on minusta kyllä aika hirviä tähän muutoin mainioon kamppeeseen. Et kai mikään keski-ikäinen rouvashenkilö ole, joka tarvii moisen mättään? :slight_smile: Toivon mukaan jotain sirompaa tulee tilalle.