Projekti Recycling

Hullua ehkä mutta diggasin tuosta enemmän raakaversiona riserillä ja jäykällä haarukalla. Nillinnillin. Hieno.

Sama. Mut mikä toi juttu tossa stemmin alla on toi pyörylä?

pullonaukasija.
ja tosiaan ennen maaleja maasturisetupissa parempi.

Taitaa olla spacer-pullonavaaja.

hieno ja varmasti hauska ajettava!

Toiset osaa. Sekä tehdä että ajaa.

Projektille laittaisin tähän suurimman internjetistä löytyvän peukalohymiön.

Tuli nähtyä tää metsässä tänään. Jäin aika tehokkaasti jälkeen vähän väliä. Nopeampien kuskien perässä oppii 1) tekniikkaa ja 2) ettei täysjoustolla ja 27 vaihteella tee mitään. :smiley:

Enpä olis arvannut itse rakennetuksi.

Täytyy näin mattimyöhäisenä kommentoida et siisti on vehje.

Pyörällä ei ole mitään tekemistä Defan, eikä minkään muunkaan autolämmittimen kanssa. Eerolta voi kysyä vaikka mitä, mutta vastauksesta en osaa sanoa mitään. Voin kyllä antaa navan kuvan, ja vaikka muitakin kuvia sinulle Certi. Käykö .pdf vai suositko jotain muuta? Kiitos kuitenkin kehuista.

Hieno tästä tuli, harmi kun en ehtinyt ihmettelemään keskiviikona. No ehkä tämä ei hautaudu tallien uumeniin ihan vielä…

-Olli

Certille tuli nöösietikettivirhe. Mitä pyörään tulee, sen on nähty liikkuvan lujaa.

Komia on peli. Iskee kuin tuhat volttia, varsinkin näin kun itse on vähän monstercrossikuumeessa.

Näinkö ihan väärin, vai onko tuossa ekan postauksen piirroksen vasemmassa alakulmassa hahmoteltu jotain lefty-tyyppistä keulaa? Sellainen olisi aika maukas monsteriin :).

Mulla olisi tuossa yksi cannarin lefty-navan runko ylimääräisenä. Saat sen jos haluat. Tosin se on codan levylle, eli neljällä pultilla.