Projekti: Nelsonin Pena

Molempiin. Eihän tässä enää muutenkaan mitään järkiperusteita ole vaan fiiliksellä vedetään.

Hyvällä, (mutta virkamiestavalla tylsällä & tasalaatuisella) maulla valmistuu näköjään myös teikän nelsoninpena. Vielä kun saat punaset polkimet jostain niin ajetaan yhdessä jäätelölle heti kevään korvalla. :slight_smile:

https://www.yksivaihde.net/old/12717

^Yhtenä inspiraation lähteenä on toiminut kyllä sinun nelson. Punaisen tankoteipin bongasin sun kuvista, koska se vaan näyttää hyvältä. Istuinpuolelle tuli kevennystä kcnc:n puolesta ja kiekothan vaihtuu tässä talven mittaan kun osat alkaa kolahdella postiluukusta. Osaatkin varmaan vastata kuinka paljon tuo gxp laakeri tarvii spacereitä keskiöön ja mille puolelle?

ps. Itse asiassa Martin cyclebasketilta meilasi minulle kuvan sinun nelsonista velolla kun kyselin runkoa ostaessa toimitusta suomeen.

Kehät saapuivat. Niille operaationa on lakkojen ja tarrojen poisto. 370g/kpl

hienot kehät. :–D

Kivoja uprgreidauksia!

Kehät pääsivät heti työn alle. Luulin että kehässä olisi ollut tarrat ja ajatus soodapuhaltamisesta pyöri vahvasti mielessä. Kokeilin kuitenkin kevyesti hiekkapaperilla hioa lakkaa ja huomasin että nuo tarrathan lähti samantien kun hieman hioi. Itse asiassa kehissä ei tarroja olekkaan vaan decalit ovat maalattuina ohuen pintalakan alla. Istuin nakuna hetken suihkun lattialla vesihiomapaperilla hinkaten ja tällä hetkellä tulos näyttää tältä. Vielä vaatii hiomista, mutta eipä tuo nyt niin kauhean vaativa projekti ollutkaan.
Hubjubilta tilattu takarataskin kolahti tänään postiluukusta.

juu-zo - 19:56, 15.1.2013 » Istuin nakuna hetken suihkun lattialla vesihiomapaperilla hinkaten.
Nyt kyllä kiinnosti! -Ale99

Tarpeeksi kun hinkkaa niin tulos on tämä.

Aikaa loppuhiomiseen meni tolkuttomasti, mutta nyt kehät valmiita lakkaukseen. Ensi viikolla siis luultavasti kehät saa lakkaa päälle maalaamossa ja navat tulevat toivottavasti postilla. Tuleehan noista nyt hieman uskottavammat ilman planet x:n decalseja. Pinnoiksi litteää ja mustaa, nippeleiksi alumiinista ja mustaa.

Mitkä pinnat kysessä?

Cn aero424 cnc:ltä. Huomattavasti cx-ray:tä halvempia ja helpommin saatavia eikä painokaan hiveästi sapimeille häviä.

Paljon kehät painavat?
Äh, ovatkin tuubit, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin.

Kehät painoivat 370g/kpl kun niissä vielä oli tarroitukset, hionnan jälkeen en ole puntaroinut uudestaan.

En kyllä tajua, miksi piti laittaa vartavasten tuubikehät.

Pärjää niilläki, kevyet ja jäykät

Kyllähän chinacarbon-avokehä on myös kevyt ja jäykkä.

Toisaalta, eipä noi krauttien tuubikumihinnat olekaan niin pahoja kuin muistin.

Mulle oli ihan sama onko alla tuubit vai avot. Avokehiä ei tuntunut saavan muualta kuin kiinasta ja lueskelin, että laatu vaihtelee kiinasta ostettuna. Halusin siis jonkun brändäämät kehät, jotta voin varmistua että ne ovat tasalaatuiset. Siinä oikeastaan suurin syy. Ja pidän tuubien ajotuntumasta.

varmaan säilytät noi cnc kiekot että saat myös avoloversien hyväksynnän?

Vanhat kiekot säilyy ja pyörii talvellakin toisen pyörän alla.