Projekti: Ikuisuus-Olmo MYYTY

Ei oo tulossa, vaikeaa löytää osia mutta gipiemmeä kuitenkin tähän iskeätää. Ohjaamon kanssa vaan aika kova ongelma, en oikeen tiedä mitä laittas mut 3ttt on ollut mielessä…

Ehdotuksia otetaan erittäin mielellään vastaan, kuhan on kasaria.

PS:Hyvä jurri, onneks ei oo tilil tarpeeks ylimäärästä rahaa nii ei tartte ebayta aukasta.

DIY-levykiekko ja valkoseksi sekin, mulla iski niin paljon ideoita tän suhteen, ehkä jopa omaan Hellakseenkin…

tee harkitusti hyvä pyörä!

Juu, kai se pitäis diykiekko tähän vääntää, myöhemmin sit vaik ambrossio tai joku muu ees vähän aikakauteen sopiva.

Nyt tarvittaisiin yleisön mielipidettä, miten totutan jarrukahvan kiinnityksen vaikka ei tähän sellainen missään nimessä kuuluiskaan kun ei ole vaihteita?

Bulliksen päähän jarrukahva vai stemmin viereen suoraan osaan tankoa?
Bulliksen päähän tulevaan kahvaan voisi käytää ehkä parilla pienellä kikalla Gipiemmen omaa kahvaa mut en sit tiiä tulisko siitä edes kivan näkönen, ei varmaankaan.

Laitatko kuvaa bulliksesta ?
ite laittaisin päähän ja siihen huppu päälle vielä…

En laita kun en vielä omista sellaista, alkaa vaan harmittaa kun edes mietin ohjaamoa.
Ei sitten mitään hajua mitä pitäisi laittaa. Tunnu oikeen miltään valmistajalta löytyvän kivaa ja aikakauskorrektia bullista mihinkään järkevään hintaan.

Cinelli, 3TTT mitä noita nyt on. Mielipiteitä tarvittas.

E:miikovski se sun bullis/stemmi-kombo oli aivan helvetin hyvän näkönen mutku nitto ja tais olla joku uus 3TTT:n stemmi?

Pientä kuvaa tulevista kiekoista, vähän harmitaa tuo levyn väri, ois saanu olla valkonen. Mut kai tää vielä joskus valmistuu.

odotan innolla lopputulosta!
dibs levy, jos väri harmittaa!

kannuta spoke mätsääväks harmaaks?

^ajatus harmaast spokesta kuulosta kehnolta ratkasukta, mut mistä sitä ikinä tietää kuinka hyvän lopputuloksen saa…

^^^Sopis kyllä vähän liiankin hyvin sun hellakseen sen firin etukiekon kanssa. :smiley:
^^Se saa pysyä valkoisena koska parempi väri mielestäni ja ohan se nyt sinäänsä siistin raffi vaikka taydellinen pinta olisikin parempi. Lisäksi noita vanhan spoken tarroja en ole mistään vielä löytänyt.

Tollanen siitä nyt alustavasti tuli, vielä vaihtuu tolppa ja rattaan pultit gipin valmistamiin ja olis tossa toinen ohjaamokin ja valkoinen turbo mutta katotaan nyt.

Ajoin tietä edestakas pari kertaa, ehkä paskin pyörä ajaa mitä oon ikinä kokeillu. Siis voi vitun vittu miten tollasella skidataan kun jalat hyppää heti pois häkeistä ja jarrun saa painaa pohjaan koska varmaan joku keulan kohdilla antaa myöten ja koko paskan etupää alkaa pompottamaan. Palat on jo aika lähellä etukiekkoa ja jarru säädetty eli onko mulla vaan paskat palat? Stemmikin jäi liikkeessä vinoon eikä mulla oo mitään vitun hajua miten tollasia quillistemmajä säädetään, varmaan niistä kahesta mutterista mutta voin nyt paska että vituttaa. Pitää varmaan lukea fiksi-infoa taas. Takakiekon venttiilikin vääntynyt vinoon enkä tiedä tuubihommista mitään.

Tänkin romun hinnalla ois speksannu perleke superpistaa, tästä tuli nyt tällänen ihankiva0/5sillasta-pyörä mutta onhan tää ihan magee ja ainakin osat on sitä mitä kuuluu. Jos joku jaksaa jeesata ton jarruongelman kanssa niin saa kaljaa tai jotain, stemminkin voi suoristaa samalla jos tohon nyt tarttee jotain spessuohutta lenkkiä, mul ei oo. Vitut siihen mitään tarvittu :smiley:

:slight_smile:

apua lol tää on siistimpi ku koskaan aikaisemmin!

/edit: stemmiongelmalle iso lol

kyllä se näin on että tekemällä oppii, ihan hyvältä näyttää joka tapauksessa.

hehehe! nyppäse noi jarrukahvat pois ja vaihda lukkopolkimiin, niin skidailu alkaa sujumaan tollakin geolla.

eiks sul pitäny tulla tähän joku muu bullis? mikä tanko toi on?

No vittu kyä :smiley: Mulla on ollu vaan ainoota ja oikeeta 1 1/8:keulaa joten enhän mä näistä mitään tiiä, ale tuu tänne :slight_smile:

On mul, ostin tän joltain kovan luokan kilpakuljettajalta tos joku aika sitten, alunperin tullu sille olisko ollu -86 jostain velosportin varastosta ja ei mitään hajua minkä merkkinen, toisena ois 3TTT 51.151 mut tää on mageempi.

PS:dini tuu auttaa :smiley:

Ennoo tämmöstä koskaan omistanut, mut eiks nää just oo niitä “only show, no go” pyörii millä ei ajeta muutaku kauniina sunnuntaina kahveelle?

Ihan helvetin siistinnäkönenhän tää on, ehkä eturieskan vaihtasin.

Hyvähän siitä tuli!

^^Joo semmonen tästä piti tulla mutta kyl toi jarrujuttu vähän harmittaa, auteettisuuden nimissä haluisin pitää nuo polkimet.

Suoristin äsken stemin, kyä nyt kelepaa. Vittu että olen tyhmä :smiley:

https://farm4.staticflickr.com/3791/13889480332_78f49011c8_o.jpg