Projekti: HOMM 3 - Armageddon's Blade

nyt on hieno! tulee vaan taas surku omaa menetettyä Åffia kun siinä kans flaket kimalsi.

iha(nan)överi.

Musta ja kimalle ehkä kuitenkin vähemmän överi kuin jokin muu yhdistelmä? Kuvat tuskin tekevät oikeutta, full support kyl.

E:

kid_scientifik - 9:18, 7.9.2012 » ok. korjasin.
Emmää sillä, oletinkin positiiviseksi kommentiksi.

ok. korjasin.

like - hohto ja fleikki toimii aina!

Nipponhenkinen maaliöveri! Hieno. Alkukuvien perusteella jännäkakatti noilla teräsputkilla ja tossa runkokoossa, että miten nopeasti paikat tippuvat suusta esim. mukuloilla, mutta mitäpä välii: lopputulema todellakin kiinnosta.

Ensimmäisen kuvan blurrauksen aiheuttamat valotäplät näyttää ihanalta. Syyspimeillä on myös näppärää kun ei tarttee valoja tai heijastimia.

toivottavasti toi urakylkimavikki on vaan mallailutarkoituksessa tossa, ja tolla etäisyydellä…

^Kui nii?

Kai vedit Anni spoken samalla värillä? :slight_smile:

oh dear lord!!! Tänään pitäis tulla mulle ja henskelille omniumitki!!! MIKÄ SUURI PÄIVÄ!!!

Melko ruuhkainen avaruus mutta annettakoon se anteeksi, kyllähän kaikkea kaunistellaan visuaalisesti. Kyllä tuo kompromissi toimii ainakin mulle niin erottuu vähän kauemmaksikin kuin 20cm päähän.

e: ihan hyvä että käytit järkkäriä, noiden flakejen luonne näkyy tuosta yhdestä kuvasta nätisti epäterävyysalueelta kun valoa heijastavat pisteet kasvaa isoksi pallukaksi.

SKID: Tolle etäisyydelle jää. Kai tossa on joku runsaat puol senttiä väliä. Mahtuu isompi kumi taakke! (:

Trispoukki jäi maalaamatta, ehkä ihan hyvä niin :slight_smile: JA ei pelkästään suuri päivä, vaan PARAS!

semmosta vielä että lakkaa tossa taitaa olla 5 kerrosta.

Tosi hienosti onnistunut väritys, ja varmasti hienompi livenä!

peltsip - 9:38, 7.9.2012 » Melko ruuhkainen avaruus mutta annettakoon se anteeksi, kyllähän kaikkea kaunistellaan visuaalisesti.
http://astro.dur.ac.uk/~nm/pubhtml/gifs/wide3.jpg Hubble deep field
asb - 9:54, 7.9.2012 » Hubble deep field
Ok, myönnetään kämmi. Avaruudesta saa näköjään ihan erinäköisiä kuvia kuin mitä maan pinnalta millään apuvälineillä kun saa lähimmät tähdet rajattua.

halusit olla samis mun kanssa=) Nätti on. laitapa koko kuvaa jakoon kans.

Tää on kova!!!

Onhan tää nyt <3 <3 <3 <3 <3 !!! (vähintäänkin, jollei enemmänkin.)