Projekti: Dolan Seta, "musta joutsen"

Ajokuva kiinnostais… Asettuuko kuski tossa sellaiseen kovaa kulkevaan kulmaan.

Onhan tuo varmasti aivan liian korkea vakavaan kovaa ajamiseen. Kuskilla on kuitenkin jäykkä ja lyhyt selkä joten korkea emäputki on ihan tervetullut.
Tää on jonkin verran vispiä sekä pidempi että korkeampi, vispiajokuvia löytyy tästä:
https://www.yksivaihde.net/old/15631/316590

Helposti vaihdettava komponentti tuo stemmi. Helposti myös 700g pois. Kevyt, siis hyvä, ei huono. Pikkurillillä jaksaa kantaa jyväskylän ylämäet ylös

Kova hävittäjä, itse vaihtaisin satulan ja tangon mutta ei oo sinänsä mitään moitittavaa. Jatkot amassa sitten.

varmaan joulun herkistämänä bullis ei satu niin pahasti silmään mutta kyllä tää droppia kaipaa…

aivan hyvä kelkka.

Hämis ei taida haluta tähän droppia. Ei muuta ku mustaa vaatetta päälle ja pommitteleen.

Kiinnostava. Mustat kammet + ratas ja kiiltävän musta stemmi. Sit olis metka.

myrdr’d out fail.

Aika kova. sit kun tajuut että toi maailman siistein ratas ei olekaan tässä buildissa maailman siistein, voin ostaa sen.

edit. Tai on se kyllä tässäkin siistein… Voin silti ostaa.

Ainoa pikku vika on shimppa ja campa molemmat voimansiirrossa;)

Eli siis tässä campat–>DA

Kampiosastolla on tosiaan Epäpyhä Liitto.

Tässä on muutenkin aika sekalainen valikoima erimaalaisten brändien osia.
Dolan on UK,
Enve/Hed/Phil US,
Campa/Selle Italia Italiasta,
Corima Ranskasta

Ei se droppi ole poissuljettu, pitää vain speksata pidempi stemmi ja joku kompaktidroppi.
Mittailin äsken että enven stemmin korkeus on 40mm kun esim. Ritcheyt on pääsääntöisesti 42mm. 42mm:llä menee jo vähän riskirajoille kun haarukasta tuli niin lyhyt, mutta kaipa niitä uskaltaa harkita.

kiinakuitu raiseri ja häkit tuplaremmeillä, järkyttävän kovaa ajoa

ajaisin muutenkin, oli kokoonpano tämä tai tuo

Kas, kahen kilon siika 0,2 kilon ratas pääsi käyttöön, eikä seinälle. Hyvä.

Tuleeks tää nyt siis pelkälle velolle? Vai mihinkä? Koska jos velolle, ni eihän sil oo mitää väliä milt se näyttää. Jos kadulle internettiin, ni kannattaa vaihtaa stemmi ja yhteinäistää voimansiirto. Tai siis niin kuuluu kai sanoa.

Ei ole veloa ihan lähimailla, eli tämä on internetkatupyörä jolla voi käydä järkyttämässä paikallisia tempokuskeja viikkotempoissa.

Voimansiirto yhtenäistyy mahdollisesti vain jos d-a kammet tulee johonkin superhintaan vastaan. Enkä tiedä vaihtuuko sittenkään. Jotain säröä pitää olla.

Jos joku osa vaihtuu, niin mua on alkanu epäilyttävästi kiinnostamaan thompsonin keskeltä taittuva setbacktolppa. Toisi vähän ryhtiä istuinosastolle.

Nyt sun pitää sit netspider ajaa ens kesänä se 40km/h tempoajo ku eiks sul oo ollu jo aikas lähellä kympillä?;D

Juum no oon koko syksyn vaan speksannu ja lihonu että tota. Treenirullat ollu käyttämättä keväästä asti. No ehkä se levy kompensoi sen verran että 40 menee! :smiley:

[x] homma hoidossa

Heheh helppo se täältä huudella ku ny pääsis ite ees ajamaan;) tuli vaan jostain puskista mieleen joku 39, jotain/h kymppikilsalla;)

Kaikki valkoset logot vittuun niin olis kunnon yön ritari -pyörä.

Ihan kivan näkönen tuo on kai näinki, mutta olis kiva jos olis vaikka 2 Dolania vähemmän rungossa.

jOffE - 0:37, 25.12.2013 »
netspider - 0:00, 25.12.2013 » Jos joku osa vaihtuu, niin mua on alkanu epäilyttävästi kiinnostamaan thompsonin keskeltä taittuva setbacktolppa. Toisi vähän ryhtiä istuinosastolle.
hyi
Ryhtiä? Tää käy joihinkin pyöriin. Tää ei ole yksi niistä

^
LFGSS:än B0N0Rilla on omassaan sellainen, siinä ei ainakaan näytä pahalta mun mielestä. Tosin mulla jää satula alemmaks ni ei välttämättä toimi. Muutenkin siisti buildi.